Skip to content

תנועת CRIMEMINISTER מתריעה בפני המשטרה: הקשר בינינו הסתיים – אל תתעסקו אתנו

מראות האלימות הקשים כלפי מפגינים שנצפו אמש בהפגנת המחאה הגדולה בבירה, זעזעו את מובילי מחאת הקריים מיניסטר. הבוקר הוחלט לנתק מגע והדברות עם המשטרה. " אנו קוראים לשר לביטחון נתניהו ולממלא מקום המפכ"ל- אל תתעסקו אתנו!"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בתנועת כריים מיניסטר ממובילות המחאה כנגד ראש הממשלה הבינו אמש את ה"רמז" שהגיע בדמות הכבדת ידה של המשטרה על ציבור המוחים. הכבדה שהסתיימה עם חמישה מפגינים פצועים ו- 30 עצורים מתוכם יובאו היום 10 בפני שופט השלום בירושלים.
מראות אמש גרמו לזעזוע בתוך התנועה שקראה ללא הרף למפגינים לשמור על איפוק ולא להיגרר לאלימות.  ומשכך הבוקר (ראשון) החליטו מובילי התנועה על ניתוק מגע מהמשטרה והתרו בה:  אל תתעסקי אתנו.
בתנועה הוחלט על ניתוק כל קשר ושיתוף פעולה עתידי עם המשטרה  ובהודעת התנועת המחאה נמסר: "בוקר עגום לדמוקרטיה הישראלית ולחופש המחאה. מופע האימים של משטרת בלפור נחשף אמש בשיא כיעורו. אלימות, פייק ניוז ולקיחת החוק לידיים בשירות הנאשם. רוח המפקד חלחלה עמוק למשטרת ירושלים שמחבלת במחאה ואיבדה את אמון הציבור. מעט הקשר שהיה איתם הסתיים הבוקר".

לוגו דף הפייסבוק של התנועה

עוד נמסר: "אנו קוראים לשר לביטחון נתניהו ולממלא מקום המפכ"ל- אל תתעסקו איתנו!", "ארבע שנים שאנחנו מפגינים ונלחמים נגד השחיתות. לא נירתע ולא נישבר. ככל שתפגעו בנו, כך תקבלו מנגד עשרות אלפיי מפגינים נחושים", לשון הודעת תנועת המחאה.

2 Comments

  1. h.a.y.g
    23 באוגוסט 2020 @ 15:33

    ניתוק יחסים שלא היו או הוכרו חד צדדית?
    יש לזה שם:
    אנרכיסטים.
    אנרכיסטים הרוצים להפחיד ולנכס לעצמם כוח באמצעות מנופי לחץ פסולים מתוך אינטרסים אפלים ועלובים.
    לא היה קשר וגם אם היה משהו זערורי מעולם לא היה ממי מכם לתעל זאת לחיוב.
    משכך,הביטול החד צדדי המצחיק הזה-משול לקליפת שום שחורה מקומטת ומשומשת.
    👈 שאו ברכה.

  2. ארנה ברי
    23 באוגוסט 2020 @ 11:23

    האלימות אתמול היתה באויר מהרגע הראשון.
    נורא!!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן