Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 26 באוגוסט, 2020

בלון, לילה בקזבלנקה, חמים וטעים, מיסטיק פיצה, אנדרדוגס, קונים את הים, עוף החול
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בלון | Ballon, ערוץ Yes VOD

מותחן עוצר נשימה המבוסס על סיפור אמיתי. סיפורן של שתי משפחות אמיצות שבשנת 1979 ניסו לחצות את הגבול מגרמניה המזרחית והקומוניסטית לגרמניה המערבית, באמצעות כדור פורח ביתי. עם: קרוליין שוך. במאי: מיכאל הרביג. גרמניה, 2018.

לילה בקזבלנקה | A Night in Casablanca, סלקום TV

קומדיה הוליוודית קלאסית, מהמשובחת בסרטיהם של האחים מרקס, מתרחשת בבית מלון בקזבלנקה שלאחר מלחמת העולם השנייה. שחקנים: הרפו מרקס, גראוצ'ו מרקס, צ'יקו מרקס. במאי: ארצ'י מאיו. 85 דקות, ארה"ב, 1946.

חמים וטעים | Some Like it Hot, סלקום TV

קומדיה הוליוודית קלאסית. כששני מוזיקאים עדים להתנקשות של המאפיה, הם בורחים מהמדינה כשהם מחופשים לנשים בלהקת נשים, אך סיבוכים נוספים מתרחשים. שחקנים: מרילין מונרו, טוני קרטיס, ג'ק למון. במאי: בילי וויילדר. 132 דקות, ארה"ב, 1959.

מיסטיק פיצה | Mystic Pizza, סלקום TV

דרמה קומית רומנטית. ג'וג'ו, דייזי וקט עובדות בחנות פיצה ומתמודדות עם סיבוכים בחיי האהבה שלהן,  עד שהן תמצאנה התאמה מושלמת. שחקנים: ג'וליה רוברטס, אנאבת' גיש, לילי טיילור. במאי: דונלד פטרי. 105 דקות, ארה"ב, 1988.

22:00 אנדרדוגס | Underdogs, ערוץ Yes Comedy + ערוץ Yes VOD

סדרה קומית-סוריאליסטית על שלושה כלבים שרוצים לקנות בית. בכר הוא כלב סלב שרמנטי שעושה פרסומת ומרוויח לא רע…  רג'י הוא כלב נאמן רק שהבעלים שלו הביאו ילד לעולם ומשום מה הם מעדיפים אותו על פניו… וצביקה הוא בכלל כלב הומלס. לכל אחד מהם יש סיבה טובה לרצות בית סוף סוף כמו בן אדם… והם יעשו הכל בשביל זה! יעבדו בעבודות של כלבים, יברחו מהפקח העירוני ואפילו להתרועע עם החתול החרמן של השכונה גם הולך… קומדיה פרועה בעולם אמיתי לגמרי שבו בני אדם וכלבים מתקשרים אבל באמת… במאי ותסריטאי ראשי: אריק גולדשטיין. ישראל, 2020.

קונים את הים | Million Dollar Beach House, נטפליקס | Netflix

סדרת ריאליטי. סוכני נדל"ן צעירים ורעבים להצלחה מנסים לסגור עסקה יוקרתית בהמפטונס. התחרות עומדת להיות קשה – והדרמות לא מאחרות לבוא.

עוף החול | Rising Phoenix, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי. ספורטאים מובילים ואנשים מהתחום סוקרים את המשחקים הפאראלימפיים ואת השפעתם על הגישה העולמית כלפי מוגבלויות, גיוון ומצוינות.

דו דו סול סול לה לה סול | Do Do Sol Sol La La Sol י(Netflix, 2020)י 🏩🅷 – עונה 1 תשודר ב-26 באוגוסט, 2020

דרמה קומית קוריאנית.?

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן