Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום ראשון, 06 בספטמבר, 2020

גולסטאר אולסטאר, גורדון רמזי מבשל הרפתקה 2, מריאן ולאונרד: מילים של אהבה, שוטרים בדם 9, מרימים מסך, סמויים 2
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

19:00 גולסטאר אולסטאר, ערוץ Hot Real + ערוץ Hot VOD

הסדרה חוזרת עם נבחרת כוכבי העונות הקודמות: רון שובל, רז זהבי, דין מירושניקוב ונוספים שיעשו הכל כדי להביא את הגביע מבירת הכדורגל העולמית. במסגרת העונה החדשה, הסדרה תיקח אותנו לריו דה ז'ניירו שבברזיל. חברי הנבחרת שיחקו שם באחת הפאבלות המסוכנות של ריו מול אלופת האזור, ובנוסף מול נבחרת לוחמי ימ"מ, אלופת החופים ואסקו דה גמה והנוער של קבוצת הפאר בוטאפוגו. החבורה בילתה גם לילה שלם כאינדיאנים באמזונס.

21:00 גורדון רמזי מבשל הרפתקה 2 | Gordon Ramsay: Uncharted 2, ערוץ נשיונל ג'יאוגרפיק

השף גורדון רמזי חוזר ומגיש הרפתקאות נועזות וגדולות יותר, והפעם מעלה את החום ויוצא למסעותיו דרך טזמניה, דרום אפריקה, אינדונזיה, לואיזיאנה, נורבגיה, הודו וגינאה.

22:00 מריאן ולאונרד: מילים של אהבה | Marianne & Leonard: Words of Love, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD + סלקום TV

סיפור האהבה היפה והטראגי של לאונרד כהן והמוזה הנורבגית שלו – מריאן אילן. השניים התאהבו אחד באחרת ב-1960 באי היווני הידרה, כשהיו חלק מקהילה בוהמית של אמנים, סופרים ומוסיקאים זרים. ב-1968 פגש במאי הסרט, ניק ברומפילד, אז בן 20, את אילן לראשונה. היא הציגה לו את המוסיקה של כהן ועודדה אותו לביים את סרטו הראשון. הסרט שיצר מביא את סיפור מערכת היחסים שלהם מהימים הראשונים בהידרה, בתקופה הצנועה של ה'אהבה החופשית' והנישואין הפתוחים ומספר עד כמה התפתחה אהבתם כשכהן הפך למוזיקאי מצליח. הקשר של מריאן ולאונרד הפך לסיפור אהבה שנמשך שנים. לאורך הסרט, מתוודעים לטרגדיה שקרתה לאלה שלא עמדו בפני יופיה של הידרה, מתוודעים לעליות ולמורדות בקריירה של לאונרד ומבינים כמה כוח הביאה ללאונרד השראתה של מריאן. 97 דקות, ארה"ב, 2018.

22:00 שוטרים בדם 9 | 9 Blue Bloods, ערוץ Hot Zone

סדרת הדרמה של רשת CBS חוזרת לעונה תשיעית.

23:00 מרימים מסך, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

תכנית ראיונות עם טל מוסרי מביאה למסך את מיטב שחקני התיאטרון הלאומי 'הבימה'. בין האורחים בתוכנית: אקי אבני, שני כהן, הראל סקעת, רן דנקר, נתן דטנר, מירי מסיקה, מיכאל אלוני, גלית גיאת, נעם חורב, יובל דיין. במאי ועורך התוכנית: משה קפטן, המנהל האומנותי של 'הבימה'. ישראל, 2020.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן