Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום שלישי, 15 בספטמבר, 2020

רמי – ילד של אף אחד, היום השלישי, הטובות לקרב, ניו אמסטרדם, אין כניסה: האזורים המסוכנים בעולם, מוקד 911: טקסס, ילד אהבה, תולדות הטאקו 2, מייקל מקינטייר: פרפורמר, חבורת הלוחמים, תקווה קפואה: מסע לחיים שניים, איזי והקואלות
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

רמי – ילד של אף אחד | Remi, Nobody's Boy | Rémi Sans Famille, ערוץ Yes VOD

דרמת הרפתקאות לכל המשפחה, בכיכובו של דניאל אוטיי. ילד יתום מסרב להיכנס לבית יתומים ובורח. במנוסתו הוא נתקל בנווד זקן והשניים יוצאים למסע מרגש  בחיפוש אחר הוריו. דיבוב: נתן דטנר. במאי: אנטואן בלוסייה. צרפת, 2018..

היום השלישי | The Third Day, סלקום TV + ערוץ Yes VOD + בשעה 22:00 בערוץ Hot HBO

דרמת המסתורין של HBO. ג'וד לאו ("האפיפיור החדש") ו-נעמי האריס ("אור ירח") מככבים במיני סדרה בת שישה פרקים ומגלמים את סאם והלן, שני אנשים המגיעים בנפרד לאי מסתורי לחופיה של בריטניה, אליו נמשכו בצורה קוסמית במהלך מסע לגילוי עצמי. בחצי הראשון של הסדרה, גבר (לאו) מגיע לאי סמוך לחופי בריטניה, שם הוא פוגש מקומיים הנחושים לשמר את תרבותם בכל מחיר. בחצי השני, אישה (האריס) הנחושה למצוא תשובות בקשר לאי, מציתה קרב גורלי על עתידו של האי.

הטובות לקרב | The Good Fight, ערוץ Hot VOD

סדרת הבת של "האישה הטובה". כריסטין ברנסקי ו-קוש ג'אמבו חוזרות לגלם את תפקידיהן מ-"האישה הטובה" כדיאן לוקהארט ולוקה קווין. לאחר שהונאת ענק חיסלה את החסכונות של דיאן ואת המוניטין של בת החסות שלה, מיה רינדל (רוז לזלי, "משחקי הכס"), השתיים נחאצות לעזוב את המשרד היוקרתי בו הן עבדו ולהצטרף למשרד אפריקני-אמריקני אותו מנהלת עובדת לשעבר של דיאן, לוקה קווין. הסדרה נוהגת לשלב בעלילותיה נושאים חברתיים בוערים שעומדים על סדר היום, כגון: תנועת 'MeToo', הטרדות מיניות באינטרנט, פייק ניוז וכדומה.

21:00 ניו אמסטרדם | New Amsterdam, ערוץ Yes Drama + ערוץ Yes VOD

דרמת בית חולים מבית NBC, המבוססת על רב המכר שכתב הד"ר אריק מנהיימר. התרחשויות בסדרה מבוססים על מקרים שקרו בבית החולים הציבורי 'בלביו' (Bellevue) המוסד הרפואי הציבורי הוותיק ביותר בארצות הברית.
במוקד הסדרה עומד ד"ר מקס גודווין (ראיין אגולד, "הרשימה השחורה"), שמתמנה למנהל החדש של בית החולים, ומציב לעצמו למטרה להיאבק בביורוקרטיה כדי להעניק למטופליו את השירות הטוב ביותר. על מנת לעמוד בכך עליו להצית מחדש את האש בקרב הצוות שבע ההבטחות והאכזבות, הסובל באופן קבוע ממחסור בתקנים, תקצוב והערכה – ולהחזיר לבית החולים את תהילת העבר.

22:00 אין כניסה: האזורים המסוכנים בעולם | No Go Zones – The World’s Toughest Places, ערוץ Hot8 + ערוץ Hot VOD

סדרה בת שישה פרקים החושפת מה זה אומר להיות חלק מהאזורים המסוכנים ביותר בעולם כגון שכונות פשע, בלוקים כבושים או מחוזות אור אדום. בכל אחד מאותם מקומות נגלים לנו אנשים עבורם הרחובות המסוכנים מהווים בית, ומציגים בפני המצלמות את דרך חייהם.

22:00 מוקד 911: טקסס | 9-1-1: Lone Star, ערוץ Yes Action + ערוץ Yes VOD

ספין אוף של הסדרה האהובה והמצליחה "מוקד911" שיצר ראיין מרפי. אוון סטרנד (רוב לאו) כבאי ותיק ומנוסה מניו יורק, שאיבד את חבריו לתחנה באסון מגדלי התאומים, עובר יחד עם בנו טיילר (השחקן יליד רחובות – רונן רובינשטיין) לאוסטין, טקסס, במטרה לשקם את תחנת כיבוי האש המקומית שהושמדה כליל בתאונת שריפה. אוון נבחר למשימה בשל הידע שלו, התעוזה הרבה ואינספור של שעות בשטח. עם המעבר לשם עליו להתמודד עם בניית תחנה מאפס – לגייס אנשים, להכיר את הצוות שנשאר, להתמודד עם עבודה מאתגרת ומסוכנת, וגם לנהל את חייו האישיים במקום חדש בו הוא לא מכיר איש מלבד בנו. הדמויות בסדרה מתמודדות לא רק עם שריפות אלא עם שדים אישיים – הקפטנית מישל (טיילר) מתמודדת עם ההעלמות של אחותה וטיילר (רובינשטיין) עם התמכרות למשככי כאבים.

22:00 ילד אהבה | Love Child, ערוץ Yes דוקו + ערוץ Yes VOD

דיוקן נוקב של מבקשי מקלט הנואשים להתחיל בחיים חדשים אך מוצאים עצמם בלימבו בירוקרטי. סהאנד וליילה, שני אזרחים איראנים, ניהלו מערכת יחסים מחוץ לנישואין, על אף החוק האיראני שקובע גזר דין מוות בגין בגידה. כשהבן שלהם, שנולד מהיחסים האסורים, מגיע לגיל 4 הם מחליטים לברוח לטורקיה. הבמאית הדנית אווה מולווד מלווה את המשפחה במסעה רווי הקשיים משנת 2012 ומציגה רגעים קטנים של שמחה: מסיבת יום הולדת, קניית אופניים, עבודה חדשה, לצד החיים הקשים והסבך הבירוקרטי, שאיתו הם נאלצים להתמודד לאורך השנים: מבחן אבהות, תעודות גירושין וסיפוק הוכחות לכך שהם נרדפים במדינתם. האם האהבה שמחברת את המשפחה הזו, תגבר על הייאוש ותאפשר להם להתחיל בחיים חדשים? 112 דקות, דנמרק, 2019.

תולדות הטאקו 2 | 2 Taco Chronicles, נטפליקס | Netflix

עונה 2 לסדרה הקולינרית. לכמה מצורות ההכנה הפופולריות של הטאקו יש עבר עשיר, גם אם מוכר פחות. היכונו להרפתקה שתפקח לכם את העיניים ותפעיל את הבלוטות.

מייקל מקינטייר: פרפורמר | Michael McIntyre: Showman, נטפליקס | Netflix

מופע סטנד-אפ. הקומיקאי מייקל מקינטייר עולה על הבמה בספיישל סטנד-אפ ומדבר על נושאים הקרובים לליבו: משפחה, טכנולוגיה, כרישים, מבטאים – והכפיל שלו, קים ג'ונג און.

חבורת הלוחמים | The Warriors, נטפליקס | Netflix

סרט פעולה. כנופיית רחוב מקוני איילנד מואשמת בטעות ברצח של מנהיג כנופיה כריזמטי ונאלצת להדוף אויבים רבים כדי לחזור הביתה. שחקנים: מייקל בק, ג'יימס רימר, דורסי רייט. במאי: וולטר היל. 94 דקות, ארה"ב, 1979.

תקווה קפואה: מסע לחיים שניים | Hope Frozen: A Quest to Live Twice, נטפליקס | Netflix

סרט תיעודי נוגע ללב העוקב אחר מדען תאילנדי ומשפחתו שמחליטים לשמור את בתם הגוססת באמצעות תהליך קריוגני. 75 דקות, ארה"ב, 2020.

איזי והקואלות | Izzy's Koala World, נטפליקס | Netflix

איזי ובני משפחתה מצילים קואלות ועוד יצורים חמודים ועוזרים להם לשוב לחיות בטבע באי מגנטיק שבאוסטרליה.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן