Skip to content

חדש בטלוויזיה: יום רביעי, 23 בספטמבר, 2020

מארגנת החתונות, טעים ללא גלוטן, אנולה הולמס, הולמס & ווטסון, סלנדרמן
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מארגנת החתונות | The Wedding Planner, סלקום TV

קומדיה רומנטית. מארי פיורה היא מארגנת החתונות הטובה והיוקרתית ביותר בסאן פרנסיסקו. זו גם הסיבה שבגללה היא עסוקה מדיי בכדי לנהל חיי אהבה בעצמה. מטרתה היא לקבל את ארגון חתונתה של פראן דונלי, שאביה הוא אחד המיליונרים הגדולים בעיר. הבעיה מתחילה כשהיא מתאהבת במקרה בסטיבן מרטין שמציל אותה מתאונה ומבלה איתה ערב נעים. למרבה ההפתעה והצער, סטיבן מתגלה כחתנה המיועד של פראן דונלי. כאשר המצב לא יכול להיות גרוע יותר, מחליט אביה להתערב בחיי האהבה שלה ולייבא לה חתן מסיציליה, ארץ הולדתו. למארי לא נותרה ברירה אלא להחליט האם תישאר נאמנה לליבה או לקריירה שלה. שחקנים: ג'ניפר לופז, מת'יו מקונוהיי. במאי: אדם שנקמן. 100 דקות, ארה"ב, 2001.

21:45 טעים ללא גלוטן | Loving Gluten Free, ערוץ האוכל

הלן צוגנאטוס משתפת מתכונים מקוריים שמוכיחים שלא חייבים גלוטן כדי ליצור אוכל משובח. יחד עם חברים ומכרים, הלן מסיירת במגוון בתי מאכל ומטבחים מתרבויות שונות ומביאה אל המסך מתכונים ייחודיים ללא גלוטן מכל קצוות העולם הקולינרי.

אנולה הולמס | Enola Holmes, נטפליקס | Netflix

דרמה בלשית. הנערה האמיצה אנולה הולמס מחפשת את אימה הנעדרת, ונעזרת ביכולת הבילוש שלה כדי להערים על אחיה הגדול שרלוק ולעזור ללורד שנמצא במצוקה. שחקנים: מילי בובי בראון, הנרי קאוויל, סם קלפלין. במאי: הארי בראדביר. 123 דקות, ארה"ב, 2020.

הולמס & ווטסון | Holmes & Watson, נטפליקס | Netflix

קומדיה. כאשר מלכת אנגליה מקבלת איום ברצח ממקור מסתורי, שרלוק הולמס ושותפו דוקטון ווטסון מנסים לפענח את התעלומה בדרכם המיוחדת. שחקנים: ויל פארל, ג'ון סי. ריילי, רבקה הול. במאי: איתן כהן. 90 דקות, ארה"ב, 2018.

סלנדרמן | Slender Man, נטפליקס | Netflix

אימה. חבורת נערות שחברתן נעלמה נוקטת צעד נואש ומזמינות את הישות המרושעת שהן חושדות שהעלימה אותה – אימת האינטרנט סלנדרמן. שחקנים: ג'ואי קינג, ג'וליה גולדאני טלס, ג'אז סינקלייר. במאי: סילביאן ווייט. 91 דקות, ארה"ב, 2018.

___________________________________________________________________________________

מדור “חדש ב-TV” מסכם את כל מה שחדש בערוצי הטלוויזיה, בהתאם לעדכונים המתקבלים מגופי התוכן והשידור. לעיתים נופלות טעויות בשל שינויים בלוחות המשדרים – נשמח אם תעדכנו אותנו לטובת הקוראים. כותב המדור מדרג רק את התכנים בהם צפה, אשר לחלקם אף ניתן למצוא ביקורת רחבה ומפורטת בהקלקת שם הסרט. מעוניינים להצטרף לצוות הכתיבהצרו קשר !

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן