Skip to content

גדול, קלאסי ומודרני. הקרוזר החדש BMW R 18 בישראל.

עיצוב קלאסי בשילוב טכנולוגיה מודרנית, מנוע הבוקסר החדש הוא החזק ביותר בייצור סדרתי של אופנועים, בעל נפח של 1,802 סמ"ק המפיקים 91 כ"ס. האופנועים הראשונים יגיעו לארץ במהלך חודש דצמבר 2020 ויוצעו בשתי רמות גימור: Pure ב - 199,000 שח וכן, מהדורה ראשונה מיוחדת ומוגבלת - First Edition ב - 219,000 שח.
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במאי האחרון חשפה BMW Motorrad (חטיבת האופנועים של BMW) את ה-R 18 החדש וכעת מתחילה את שיווקו בעולם. עם דגם זה נכנסת  BMW Motorrad לפלח שוק חדש ומתחברת לשורשיה ההיסטוריים של החברה. ה- R 18 החדש, שואב השראה מדגמי עבר אייקוניים כמו BMW R 5, בעיצוב החוזר ליסודות: קווים נקיים ופשוטים למראה עם מנוע בוקסר גדול במרכז.  מתחת לעיצוב הקלאסי ,מסתיר ה- R 18 טכנולוגיה עדכנית ומתקדמת, והתוצאה הסופית מרתקת, אופנוע מתקדם ומודרני בעטיפה מרהיבה עם שורשים הנטועים עמוק בהיסטורית המותג.

 הקרוזר החדש BMW R 18 (צילום באדיבות היצרן)
הקרוזר החדש BMW R 18 (צילום באדיבות היצרן)

גולת הכותרת של ה- BMW R 18 החדש היא מנוע בוקסר בעל שני צילינדרים שפותח במיוחד – ה"Big Boxer". המראה המרשים והטכנולוגיה המרכיבה אותו מהווים המשך של מנועי הבוקסר מקוררי האוויר המסורתיים שהוצעו  מאז ש-BMW Motorrad החלה לייצר אופנועים בשנת 1923. מנוע הבוקסר החדש הוא החזק ביותר אי פעם בייצור סדרתי של אופנועים. המנוע בעל נפח של 1,802 סמ"ק עם מומנט מרבי של 158 נ"מ ב 3000 סל"ד, רצועת מומנט שטוחה של 150 נ"מ החל מ 2,000 ועד 4,000 סל"ד. הספק מרבי שעומד על 67 קוו"ט (91 כ"ס) ב-4,750 סל"ד.

מראה קלאסי עם טכנולוגיה מודרנית (צילום באדיבות היצרן)
מראה קלאסי עם טכנולוגיה מודרנית (צילום באדיבות היצרן)

ה-R 18 מעביר בצורה מצוינת את הסגנון האייקוני  מזמנים עברו לתקופה הנוכחית, ומציג עיצוב המושפע בעיקר מאופנועים קלאסיים כמו ה-BMW R 5. אין זה מקרה שרכיבים תפקודיים וסגנוניים כגון השלדה בעלת הלולאה הכפולה, מיכל הדלק בצורת טיפה, גל ההינע החשוף וקווי הקישוט הדקים מזכירים את הבוקסר האגדי שהופיע לראשונה בשנת 1936. מאפייני המרכב הקלאסיים של ה-R 18 מיוצרים אף הם ממתכת – כיאה לקלאסיקה אותנטית. גם המתלים מזכירים את אלה של ה-R 5 האגדי. יחד עם זרוע המתלה האחורי הדו-צדדית ותמוכת מתלה מרכזית ונסתרת, תפיסת השלדה הקשיחה של ה-R 5 מתורגמת בצורה מושלמת מבחינה ויזואלית לעידן המודרני.

ה-R 18 החדש מציע שלושה מצבי רכיבה הכלולים כסטנדרט – Rain, Roll ו-Rock – שאינם נפוצים בפלח שוק זה, כדי שיהיה ניתן להתאים את האופנוע להעדפות של רוכבים שונים. רמת הגימור הסטנדרטית כוללת גם ASC (בקרת יציבות אוטומטית, בלתי ניתנת לניתוק), שמבטיחה רמה גבוהה של בטיחות רכיבה. בנוסף, ה-R 18 החדש מצויד כסטנדרט בבקרת מומנט הגרר של המנוע (MSR). בין יתר האופציות, עזר לנסיעה לאחור להקלה על התמרון יהיה סטנדרטי בישראל יחד עם תפקוד בקרת זינוק בעלייה.

דלק מוטורס החלה בימים אלה במכירה מוקדמת, האופנועים הראשונים יגיעו לארץ במהלך חודש דצמבר 2020  ויוצעו בשתי רמות גימור: Pure  ב – 199,000 שח וכן, מהדורה ראשונה מיוחדת ומוגבלת – First Edition  ב – 219,000 שח.

מנוע הבוקסר החדש הוא החזק ביותר בייצור סדרתי (צילום באדיבות היצרן )
מנוע הבוקסר החדש הוא החזק ביותר בייצור סדרתי (צילום באדיבות היצרן )

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן