Skip to content

רה"מ: "כל הוצאות ביתי הפרטי שהמדינה משלמת נועדו למילוי תפקידי ולכן אין לחייב אותי לשלם עליהן מס"

בתגובה לדרישת חשב משרד רה"מ מראש הסגל של נתניהו, לפרט בפניו מהן הוצאות הבית הפרטיות ומה הן אלו המדרשות לתפקידו, השיב ראש הסגל כי כל הוצאות הוילה בקיסריה הן לביצוע תפקידו ועל כן אין הוא צריך לשלם עליהן מס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

במהלך השבועות האחרונים פנה חשב משרד ראש הממשלה לראש הסגל של נתניהו בבקשה שיפרט אלו הוצאות הן למימון פרטי ואלו לטובת מילוי תפקידו. בתגובה טען ראש הסגל כי כל ההוצאות שהמדינה משלמת הן עבור מילוי תפקידו של נתניהו, כך פרסם לראשונה הערב (שבת) אביעד גליקמן כתב חדשות 13. מדובר בהוצאות של מאות אלפי שקלים בשנה וכוללות מזון, שיפוצים, תיקון תריסים, חשמל וכדומה.

ראש הסגל אף טען כי העובדה שההוצאות על המעון בקיסריה משולמות על ידי המדינה מוכיחה שהחשב והיועמ"ש של המשרד אישרו מראש שמדובר בהוצאה למען מילוי תפקידו. כלומר, כלל ההוצאות בקיסריה אושרו בדיעבד לטענת משפחת נתניהו כהוצאה למען תפקידו כראש ממשלה.

(צילום הוילה מסרטון כאן 11, נתניהו – אמיל סלמאן לע"מ)

החשב השיב בתגובה וטען שלא הוא ולא היועמ"ש של המשרד מחליטים מה ציבורי ומה פרטי ולכן על ראש הסגל של נתניהו להבהיר באיזה סוג של הוצאות מדובר. בתגובה לכך ענה ראש הסגל כי כל ההוצאות משמשות למילוי תפקידו של נתניהו.

לאחר החוק של יו"ר הקואליציה היום ח"כ מיקי זוהר מ-2018, שהעניק לנתניהו פטור ממס על השימוש במעון הרשמי ופטור חלקי על השימוש ברכב השרד הממוגן שלו, ולאחר  שביוני השמה תבע לעצמו נתניהו החזר מס רטרואקטיבי על הוצאות המס שהוציא עוד לפני החוק שיזם – גם עבור מעון רה"מ וגם עבור רכב השרד. כעת הוא מבקש גם פטור מלא ממס על הוצאות ביתו הפרטי בקיסריה.

צריך גם לזכור כי בשנת 2019 אישר משרד ראש הממשלה הוצאה כספית בהיקף חריג של 1.6 מיליון שקל, עבור עבודות שנעשו בבית הפרטי של בנימין נתניהו בקיסריה. זאת, לטובת מה שהמשרד הגדיר "פערי אבטחה חמורים וליקויי בטיחות שדורשים טיפול מיידי".

מהדגלים השחורים נמר בתגובה לדברים אלו: "בשבועות האחרונים נתניהו לא עסק במיליון מובטלים, לא עסק בתחלואה ובאלפי המתים, הוא גם לא עסק בריפוי החברה הישראלית: רק חשבון הבנק שלו מעניין אותו. רק העיסוק בהתחמקות מתשלום מיסים מעניין אותו. לנתניהו לא אכפת מהישראלים והישראליות, אכפת לו רק מעצמו."

1 Comment

  1. פנינה
    1 בנובמבר 2020 @ 2:03

    האיש מעורר גועל חזירות הגורמת לבחילה
    זה נושא שחייבים לדאוג שיעלה בתקשורת ושיהיו דיונים על זה לא רק בכנסת גם בציבור וכמובן בתקשורת
    סימפטום לתפיסת עולם מגלומנית חזירית שהוא המדינה ורכושו חייב להנשא על גב המדינה
    , דהיינו אנחנו חייבים לולא הפסק כל גחמה אישית ומשפחתית
    גם לבתי המלוכה יש הוצאות פרטיות מכספו
    ביב בעיני עצמו ושרהלך בעיני אוחנה ,זהר ושותפיהם יותר ממלך ולכן כול שיחפוץ הנתינים יתנו
    צריך לעורר את התקשורת ולהאיר אותה מהתעלמותה הלא תמימה

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן