Skip to content

שלומי – ניפוץ שמשת מפגין: "מעשה קונדס"

מידי מוצאי שבת מגיעים ביביסטים לצומת שלומי, תוקפים את המפגינים, מקללים, מאיימים מנסים לגרש ומשליכים גם אבנים. הערב נופצה שמשת רכב. איש לא נעצר. המשטרה: "זה מעשה קונדס"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

"מעשה קונדס של נערים", כך מכנה המשטרה הערב (מוצ"ש), ניפוץ שמשת מפגין מחאת הדגלים השחורים באבן. אלא שבדיקת מגפון בקרב המפגינים העלתה כי ה"נערים", השליכו אבנים לכל אורך המחאה שהחלה בסביבות 16:00 בצומת שלומי – חניתה.
"השליכו אבנים וקיללו: ביבי הוא מלך. אנחנו נהרוג אתכם, תסתלקו, ועוד מטר איומים וקללות", סיפר אחד המפגינים למגפון ושוב: זהו "מעשה קונדס של נערים", כך נמסר מהמשטרה.

השמשה שנופצה (צילום באדיבות דורון אדן)

 

כשהמשטרה הגיעה המפגינים יכלו לעזוב (צילום באדיבות דורון ידיד)


תסתלקו זבלים (צילום באדיבות דורון אדן)


נערי הקונדס (צילום באדיבות דורון אדן)

נס ציונה (צילום מחשבון הטוויטר של ח"כ יאיר גולן)

"היום לא יכולתי להשתתף בהפגנה", מספר  דורון אדן מקיבוץ חניתה. "הגעתי למקום כדי לעזור להם להתקפל, ממול עמדה חבורה של כעשרה צעירים שקיללו, איימו והליכו אבנים. הסגנו את הרכבים שלנו לאחור כדי שלא יפגעו והתקשרנו למשטרה. 3 פעמים עד שהגיעו ניידות. כמה דקות לפני שהמשטרה הגיעה פגעה אחת האבנים בשמשה האחורית וניפצה אותה. הגשנו תלונה במשטרת נהרייה והעברנו לידיהם גם סרטון של זריקת אבנים וביצים". "אנשים חששו לעלות לרכבים ולנסוע בגלל מטר האבנים וחיכו למשטרה ורק אחרי שהמשטרה הגיעה המפגינים שממוצע גיליהם נע בין 40 ל 50 עלו לרכבים וחזרו לבתיהם", הוסיף אדן.
זה המקום לציין כי זו לא הפעם הראשונה או השנייה שמפגיני מחאת הדגלים השחורים מותקפים על ידי "נערים", האיומים, הביצים וגם האבנים שמושלכות לעברם לא התרחשו רק היום. היו לכך תקדימים ותעוזת וחוצפת הביביסטים גוברת והולכת לעומת רפיון ידיה של המשטרה. לידיעת המשטרה – מבדיקת מגפון עולה כי הצומת בה המפגינים נמצאים מידי מוצאי שבת, מרושתת במצלמות אבטחה של מפעל המתכת הסמוך לצומת.
מהדגלים השחורים נמסר בתגובה: ״משטרת נתניהו בפעולה, מאפשרת את האלימות הקשה נגד המפגינים ושומרת על התוקפים. מדובר בשיא חדש של בושה למשטרת ישראל. בכוונתנו לפנות בימים הקרובים לביהמ״ש ולבקש צו שיורה למשטרה להגן על אזרחי ישראל המפגינים נגד המושחת".

בנס ציונה הגיעו מספר ביביסטים והניפו שלט "שמאלנים בוגדים" מול מפגיני המחאה.
"עכשיו בנס ציונה שלט עם המילים ״שמאלנים בוגדים״. הימנים הביביסטים החליטו לסמן את הישראלים שעושים איתם מילואים, משלמים איתם מיסים, מטפלים בהם בבתי חולים וחיים איתם באותה מדינה ״כבוגדים״. איזה אנשים אבודים ומסכנים ואיזה מנהיג אנטי ציוני ואנטי יהודי מוביל אותם", הגיב לכך סגן הרמטכ"ל לשעבר וח"כ (מרץ) יאיר גולן.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן