Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

אסם: במבה במילוי קרם בטעם שוקולד בלונד שני טרנדים התחברו להם יחדיו. מצד אחד, במבה במילוי קרם, טרנד ישראלי במיוחד. מצד שני, שוקולד בלונד, כלומר שוקולד לבן עם קרמל, טרנד עולמי וישראלי גם יחד. התוצאה: במבה שבתוכה יש קרם בטעם המזכיר את טעמו של השוקולד הבלונדיני (אבל לא את השוקולד עצמו). שמחנו לגלות שטעמו של […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אסם: במבה במילוי קרם בטעם שוקולד בלונד

שני טרנדים התחברו להם יחדיו. מצד אחד, במבה במילוי קרם, טרנד ישראלי במיוחד. מצד שני, שוקולד בלונד, כלומר שוקולד לבן עם קרמל, טרנד עולמי וישראלי גם יחד. התוצאה: במבה שבתוכה יש קרם בטעם המזכיר את טעמו של השוקולד הבלונדיני (אבל לא את השוקולד עצמו). שמחנו לגלות שטעמו של הקרם מורגש, ולא נבלע בטעם הדומיננטי של הבמבה. עד כמה שני הטעמים הללו משתלבים ביחד? אין לנו המלצה חד משמעית. חלק מאיתנו אהבו מאוד, אחרים לא הבינו למה לעשות את זה.

עד 6.5 שקלים ל-60 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

ניקול: מטליות לחות חדשות

המותג, השייך לחברת קימברלי-קלארק, השיק שלושה מוצרים חדשים (אחד מהם נראה בתמונה). מוצר אחד הוא מטליות לניקוי חלונות, שבחברה מבטיחים כי הן אינן משאירות סימנים וסיבים. מוצר שני הוא מטליות לחות בתוספת חומץ, והמוצר השלישי הוא מטליות לרצפה בניחוח פטצ'ולי וניל. אנחנו נתחיל מהסוף להתחלה: המטליות הללו מנקות את הרצפה באותה איכות כמו הקודמות בסדרה; הניחוח שלהן חביב אך אל תצפו לניחוח שמאפיין בשמים עם פטצ'ולי ווניל. המטליות עם החומץ טובות למי שנוהג להשתמש בחומץ לניקוי הבית. לשמחתנו, המטליות לא משאירות ריח של חומץ לאחר השימוש, והן מנקות היטב. המטליות לניקוי החלונות היו המרשימות ביותר: הן ניקו היטב גם לכלוך קשה מהחלונות, והן אכן לא השאירו סימנים על החלונות.

עד 17.9 שקלים. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

B&D: אטריות מקמח כוסמין מלא

החברה הישראלית השיקה סדרה חדשה של אטריות, המבוססות על קמח כוסמין מלא. כלומר, לא רק מעט גלוטן (בהשוואה לקמח חיטה רגיל), אלא גם את מלוא הערכים התזונתיים שיש בדגן זה. הסדרה כוללת שלושה מוצרים שההבדל ביניהם בא לידי ביטוי בצורה שלהם: אטריות דקות, אטריות רחבות ואטריות דקיקות. בהתאם, אפשר להתאים כל סוג של אטריות למאכל המתאים. אנחנו הכנו עם אטריות רחבות מנה של פסטה, וזו יצאה בדיוק כפי שרצינו. המרקם שלה טוב, והוא סופג מידה מהרוטב, והטעם הייחודי שלהן משפיע לטובה על הטעם הסופי.

עד 9.9 שקלים ל-200 גרם. להשיג ברשתות שיווק, חנויות טבע ובחנויות מובחרות.

צילום: חברת דמיון

 

Essie: גוונים חדשים בסדרת ג'ל קוטור

מותג הלקים הניו-יורקי השיק שלושה גוונים חדשים של לקים, כולם חלק מסדרת ג'ל קוטור. הייבוש של הלקים מהיר והוא יכול להיעשות בתנאים ביתיים, כלומר ללא צורך במנורת UV, וההסרה שלהם מתבצע גם הוא כמו זה של לקים רגילים. הגוונים החדשים משלבים שני גוונים של יין עם גוון כסף אחד, ובחברה ממליצים, כמובן, לשלב ביניהם בהתאם לרוח היצירתית שנחה עליכן.

49.9 שקלים. להשיג בסופר-פארם ובחנויות פארם נבחרות.

צילום: יח"צ חו"ל

 

HL: סרום ABR COMPLEX

מותג הקוסמטיקה הישראלי השיק סרום חדש, שמטרתו להביא לחידוש העור. הסרום משלב רטינול בצורה של מיליקפסולות, הנפתחות רק בעת השימוש, וזאת כדי לשמור על יציבות ואפקטיביות רכיב זה; חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות להסרת תאים מתים ולחידוש העור; פנטנול ואלנטואין להרגעת העור. לסרום יש מרקם נעים במיוחד והוא נספג היטב בעור, מותיר "מקום" לקרם לחות. בשימוש קבוע מצבו של העור החל להיות טוב יותר: מרקם חלק ונעים יותר, ומראה חיוני יותר. הסרום מתאים לכל סוגי העור. 350 שקלים ל-30 מ"ל. להשיג אצל קוסמטיקאיות מובחרות.

צילום: אורי גרון

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן