Skip to content

למורת רוחם של הרבה אנשים מה׳חבר׳ה הטובים״ לא אתמוך בביבי, אבל אתמוך בכול ערבי שיחליט שביבי טוב לחברה הערבית. יכולים לקרות שני דברים, או שתתעצבנו ונפסיד, או שהשמאל הציוני המלוקק, יעשה את הבחירות הנכונות בלי להסתכל במראה הפנורמית, או בעצם על האגזוז של ביבי לראות כיצד הוא, נוהג, או שמפלגות שמאל אמיתיות יתחילו להעיף מעל […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

למורת רוחם של הרבה אנשים מה׳חבר׳ה הטובים״ לא אתמוך בביבי, אבל אתמוך בכול ערבי שיחליט שביבי טוב לחברה הערבית. יכולים לקרות שני דברים, או שתתעצבנו ונפסיד, או שהשמאל הציוני המלוקק, יעשה את הבחירות הנכונות בלי להסתכל במראה הפנורמית, או בעצם על האגזוז של ביבי לראות כיצד הוא, נוהג, או שמפלגות שמאל אמיתיות יתחילו להעיף מעל עצמם את עול הגלות של ביבי ויפתחו בריקוד חיזור אמיתי כלפיי החברה הערבית והחברה החרדית והפריפריה. כול מה שהזנחתם במשך שנים, כי היה לכם לא נעים מהמשיח שצמח לכם על התחחת.

אני רואה, איך השמאל מתבוסס במיצי הקיבה של עצמו, על איך ביבי כדרר להם לתוך השער, יצא והכניס גול.
‏אין לי זכות להגיד לחברה הכי מדוכאת בארץ כיצד לבחור, כשאני עדיין זוכר את זה כמו קסטנייטות רודף אחרי, אין סיכוי להקים קואליציה עם ערבים. 360 מעלות ממני והלאה כמעט ״אין סיכוי לבנות קואליציה עם ערבים״ זה היה הסלוגן של רוב השמאל הממוצע, גם שמאלנים שמעניינת אותם החברות הפריפריות, מתעסקים בשחייה באסי. זה הכי בוער להם.
‏שחייה באסי, לישראל השניה. אז אני רוצה היתרי בניה לערבים, הפחתת הפשע בחברה הערבית. לא משחה באסי. או שערבים יבחרו בביבי. בצדק.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן