Skip to content

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בזיהוי קלסתרון חשוד המעורב ברצח בני הזוג כדורי בינואר 2019

בנוסף לסרטון שפורסם לפני כחצי שנה, הצליחו חוקרי המשטרה להרכיב קלסתרון של חשוד המעורב ברצח. המשטרה מבקשת מהציבור לזהות את החשוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל פנתה  היום (שני) לעזרת הציבור באיתור זהות חשוד המעורב על פי החשד באירוע הרצח בני הזוג יהודה ותמר כדורי, שהתרחש בשכונת ארמון הנציב בירושלים בינואר 2019.
המשטרה פרסמה קלסתרון שנבנה באמצעות עדויות שנגבו על ידי מספר שכנים, שאמרו כי בסמוך לאותו אירוע הם הבחינו באדם שלא תואם את הדיירים בסביבה, ושענה לתיאור שעולה מהקלסתרון, אשר לא מבוסס על הדמות שהופיעה בסרטון. "כל היודע דבר על זהות האדם שנראה בקלסתרון, מתבקש לדווח בהקדם בטלפון למוקד 100 של המשטרה", נמסר מהמשטרה.

הקלסתרון שהרכיבו חוקרי המשטרה (צילום: משטרת ישראל)

לפני חצי שנה, פרסמה המשטרה סרטון וביקשה לפנות אליה, כחלק מחיפוש אחר החשוד ועד כה אין בידיה קצה חוט לפיענוח הרצח.  כעת, כשנתיים לאחר הרצח, פרסמה המשטרה גם את הקלסתרון.

כזכור, גופותיהם של בני הזוג תמר (68) ויהודה (71) כדורי, נמצאו ביום ראשון, 13 בינואר 2019 לאחר שנרצחו בדקירות סכין. החקירה החלה לאחר שבתם של בני הזוג, פנתה למשטרה וטענה כי היא לא מצליחה ליצור קשר עם הוריה ואין באפשרותה להיכנס לדירתם. כוח משטרתי פרץ למקום ומצא אותם מוטלים ללא רוח חיים ועל גופם סימני אלימות.

סרטון מזירת הרצח (צילום באדיבות משטרת ישראל)

מספר שבועות לאחר מכן, חקרה המשטרה מספר קרובי משפחה של בני הזוג, בהם זוג בשנות ה־30 לחייהם. הבעל הוגדר כחשוד המרכזי ורעייתו נחקרה בחשד לקשירת קשר ושיבוש מהלכי משפט. בשלב מסוים שוחררו החשודים ממעצרם. בנוסף, עוד טרם מעצרם של קרובי המשפחה, המשטרה עצרה לחקירה גם עובד ניקיון, תושב שטחים, בחשד למעורבות באירוע החמור. למרות זאת, לאחר כשבועיים, שוחרר החשוד ממעצרו לאחר שדגימות דנ"א שנאספו מזירת הרצח לא תאמו בדיקות שלו.

יוסף.
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן