Skip to content

כמה עולה הובלה בתל אביב

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בעבר, בכדי לעבור דירה בתל אביב או בכלל, נדרשתם לחפש באופן עצמאי שירותי הובלה במחיר זול על ידי יצירת קשר טלפוני עם חברות שונות, פירוט על הנתונים אודות ההובלה וקבלת הצעת מחיר. כיום, כבר אין צורך לעשות זאת. אם אתם מחפשים הובלות בתל אביב במחיר זול על מנת לחסוך כמה שניתן בתהליך ההובלה, אך יחד עם זאת חשוב לכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית, כל שעליכם לעשות זה פשוט למצוא פורטל ייעודי המציע שירותי הובלות בתל אביב והמרכז על מנת לקבל הצעות מחיר ממגוון חברות שונות ובכך לחסוך עד כמה שניתן בתהליך ההובלה.

 מחיר הובלה בתל אביב- מרחק מהדירה

מחיר שירותי הובלות בתל אביב והסביבה הוא מחיר אשר משתנה בהתאם לפרמטרים שונים כגון: אם מדובר על הובלות דירות גדולות או מורכבות, המחיר יהיה גבוה יותר מהמחיר על הובלת דירות קטנות יותר או פחות מורכבות להובלה. כמו כן, המרחק בין המשאית לבית גם משפיע על מחיר ההובלה. מכיוון שמדובר על העיר תל אביב, לא תמיד ניתן למצוא מקום חנייה לרכב הובלות בסמוך ליעד. חנייה במקום מרוחק יותר, תגרום לעבודה קשה יותר של המובילים ובשל כך, המחיר יהיה גבוה יותר.  פרמטרים נוספים שישפיעו על מחיר ההובלה תלויים במרחק שבין היעדים השונים, הקומה שבה הדירה ממוקמת, האם יש מעלית בבניין ועוד.

צילום: אתר 123rf

תכולת הדירה

תכולת הדירה משפיעה על מחיר ההובלה. אם מדובר על כמות משמעותית של תכולת דירה, המחיר יהיה גבוה יותר ממחיר של תכולה קטנה יותר. כמו כן, אם התכולה כוללת לא מעט רהיטים הדורשים פירוק והרכבה, גם במקרה הזה הדבר ישפיע על המחיר של ההובלה. אם התכולה כוללת לא מעט ציוד כבד או ציוד עדין, יתכן מאוד שגם במקרים הללו המחיר יושפע מכך ותדרשו לשלם סכום גבוה יותר על תהליך ההובלה. לרוב, נציג כלשהו מחברת ההובלה שתבחרו בה יגיע לבחון את תכולת הדירה שלכם בכדי לדייק בהצעת המחיר. הובלת פריטים בודדים בתל אביב בוודאי לא תעלה לכם כמו הובלה של תכולת דירה שלמה.

הובלה עם מנוף

לעיתים יהיה צורך בשימוש במנוף בתהליך ההובלה. שימוש במנוף נדרש בשל העברת דירה המצויה בקומה גבוהה ללא מעלית, תכולה רבה מדי בדירה, ריהוט שיש להעביר אותו בצורה עדינה מבלי לטלטל אותו יותר מדי, ריהוט שבלתי אפשרי להעביר אותו בדלת ועוד. הובלה עם מנוף תייקר את העלות של מחיר ההובלה.

אז כמה זה יעלה לכם?

הובלת יחידת דיור או הובלות קטנות בתל אביב יכולות לנוע בין 300-800 ₪. הובלות דירות גדולות יותר יכולות לנוע בין 600-2000 ₪. הובלות מיוחדות או מורכבות יותר יכולות להגיע גם ל4000 או 5000 ₪. כדאי לברר מראש בפורטל ייעודי כמה תעלה לכם ההובלה הספציפית שאתם זקוקים לה בעיר תל אביב, בכדי להיערך בהתאם מבחינה כלכלית.

כותב המאמר: צוות מובילים מחברת הובלות באביב

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן