Skip to content

איזה מצבר הכי טוב לרכב מאזדה?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מצברים מהווים חלק חשוב מאוד בכל רכב. ללא מצבר תקין לא תוכלו להניע את הרכב שלכם. מצברים מחזיקים מעמד 3 שנים או קצת יותר והדבר תלוי בסוג הרכב שיש לכם ובשימוש שאתם עושים בו. אם יש לכם רכב מסוג מאזדה ואינכם מצליחים להניע אותו, סביר להניח שהמצבר שלכם הלך ושתדרשו לרכוש מצבר למאזדה על מנת להחליף את הישן בו. כמובן שחשוב מאוד לבחור את המצבר המתאים לרכב המאזדה שלכם.

צילום: freepic

איך יודעים שצריך להחליף מצבר לרכב מאזדה?

אם אתם תוהים כיצד תדעו שהגיע הזמן להחליף מצבר ברכב המאזדה שלכם, הנה כמה סימנים שיכולים להעיד כי הגיע הזמן להחליף את המצבר:

ראשית כל, חשמל חלש ברכב. אם האורות שלכם ברכב עמומים, המזגן לא פועל כפי שצריך והחלון מתרומם בצורה מאוד איטית או לא מתרומם כלל באופן חשמלי, ככל הנראה שהמצבר שלכם מסמן לכם שהוא כבר עשה שלו וכנראה הגיע הזמן להחליף אותו.  אם על המצבר שלכם יש סדקים שמלווים בנזילות יתכן מאוד שהמצבר ששלכם זז למקומות שונים וגרם נזק למערכות החשמליות של הרכב. במקרה שכזה יש צורך שאיש מקצוע מנוסה יבחן את המצב ויחליט האם יש צורך בהחלפת המצבר. אם הרכב שלכם היה מעורב בתאונה חשוב לבדוק את מצב המצבר ולהחליף אותו במקרה הצורך. כמו כן, על גבי המצבר יש לכם מדבקה המציגה את תוקף האחראיות של המצבר ובמידה והאחראיות עומדת לפוג בהתאם לתאריך הכתוב, כדאי להקדים תרופה למכה ולהחליף את המצבר בחדש.

איזה מצבר יתאים לרכב המאזדה שלכם?

כאשר מדובר על מצבר לרכב מאזדה, לא מדובר על מצבר קבוע לכל רכבי המאזדה באשר הם. לכל רכב מאזדה מתאים מצבר אחר על פי הסוג שלו, הכוח שלו והמנוע שלו. עבור רכבי מאזדה עם מערכת I-STOP או מערכת I-ELOOP תצטרכו להזמין מצברים מיוחדים אשר מותאמים אליהם באופן ספציפי וזאת בכדי לוודא את הפעולה התקינה שלהם. בכדי לדעת איזה מצבר מתאים באופן מדויק לרכב המאזדה שלכם, יש לבדוק את המפרטים בספר הנהג שיש לכם ברכב.

כמה עולה מצבר למאזדה?

לרוב, מצברים לרכבי מאזדה יעלו לכם בהתאם לדגם. מחירם נע בין 350-570 שח. חשוב מאוד לקבל אחראיות על המצבר ולשים לב לתאריך הפקיעה שלו. כדאי להחליף את מצבר הרכב עוד טרם מגיעים למצב שבו אתם תקועים בלי יכולת להניע את הרכב ולא יודעים מה עליכם לעשות.

מחיר המצבר איננו כולל את מחיר החלפת מצבר מאזדה וכל איש מקצוע ידרוש מחיר כלשהו תמורת עבודת ההחלפה.

אם אתם צריכים להחליף את המצבר ברכב המאזדה שלכם, חשוב מאוד שתרכשו מצבר איכותי, של אחת מהחברות המובילות ביותר בתחום מצברים לרכבי מאזדה כיום.

המאמר באדיבות טופ מצברים עד הבית: https://top-batteries.co.il

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן