Skip to content

טויוטה ראב 4 בגרסת פלאג-אין הייבריד 4X4 בישראל

ראב 4 פלאג אין ההיברידי נטען, בעל 306 כ"ס, האצה מ-0 ל-100 קמ"ש ב-6 שניות, טווח נסיעה במצב חשמלי EV של 75 ק"מ. שילוב של נסיעה חשמלית, חסכונית ונקיה לשימוש ביומיום וטווח נסיעה כולל של למעלה מ- 1000 ק"מ. מצויד בחבילת מערכות בטיחות מתקדמת Toyota Safety Sense 2.5 ובנוסף, זיהוי רכבים בשטח מת והתראת רכבים […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה בישראל, הודיעה על השקת הגרסה הנטענת לרכב הפנאי-שטח הפופולרי טויוטה ראב 4 הייבריד. בשנת 2020 היה הראב4 הרכב השני הנמכר ביותר בעולם, לאחר טויוטה קורולה שתפסה את המקום הראשון. הראב4 הוא גם הרכב הנמכר ביותר בישראל בקטגוריית רכבי הפנאי הבינוניים והוא זוכה לפופולריות רבה מאוד גם בשוק המשומשות.

טויוטה ראב4 בגרסת פלאג אין הייבריד 255 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
טויוטה ראב4 בגרסת פלאג אין הייבריד 255 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

ראב4 פלאג אין היברידי מציע ללקוחות פתרון המאפשר להם ליהנות משני העולמות. הוא כולל את הטכנולוגיה ההיברידית-חשמלית המתקדמת של טויוטה, עם הספק גבוה יותר ודינמיקת נהיגה טובה יותר, ויש לו גם יכולת נסיעה אמיתית במצב חשמלי בלבד, מבלי לדאוג לטווח נסיעה, או צורך לעצור או לשנות את תוואי הנסיעה על מנת לטעון את הסוללה.

הראב4 פלאג אין היברידי בנוי על פלטפורמת GA-K של טויוטה, עם יתרונות דינמיים נוספים שהושגו הודות למיקום הסוללה ההיברידית מתחת לרצפת הרכב והורדת מרכז הכובד של הרכב. הראב4 פלאג אין המושק כעת מאובזר כסטנדרט במערכת הנעה חשמלית חכמה של כל הגלגלים AWD-i של טויוטה. טויוטה ניצלה את השיפור בביצועי הכוח החשמלי כדי להעלות בצורה משמעותית את ההספק לעומת הראב4 ההיברידי הסטנדרטי. היא פיתחה סוללת ליתיום-יון חדשה עם קיבולת גבוהה והוסיפה ממיר מתחים (boost) משופר ליחידת בקרת ההספק של המערכת ההיברידית. מנוע הבנזין Hybrid Dynamic Force בנפח 2.5 ליטר מבוסס על מנוע הראב4 ההיברידי הרגיל עם שיפורים שנועדו לענות על דרישות הביצועים של מערכת פלאג אין היברידית. התוצאה היא לא רק נתוני האצה מעולים, לראב4 פלאג אין ההיברידי יש גם טווח נסיעה גדול יותר במצב EV חשמלי, עם אפס צריכת דלק ופליטות מזהמים.  מערכת ההנעה החדשה של הראב4 היא בעלת הספק מערכת משולב של 306 כוח סוס, הוא יכול להאיץ ממצב עמידה ל-100 קמ"ש בתוך 6 שניות. הראב4 פלאג-אין מתגאה בביצועי פליטות CO2 וחיסכון בדלק הטובים בקטגוריה.

מסך מגע מולטימדיה 9 אינץ' לשליטה מרכזית (צילום באדיבות היצרן)
מסך מגע מולטימדיה 9 אינץ' לשליטה מרכזית (צילום באדיבות היצרן)

עם ארבעה מצבי נהיגה קיימים, הנהג יכול לעבור בצורה חלקה מנהיגה היברידית לנהיגה חשמלית בלבד. מצב EV החדש מאפשר לראב4 פלאג אין ההיברידי לנסוע 75 ק"מ* במצב חשמלי בלבד (בכפוף למצב טעינת הסוללה ותנאי הנהיגה). בנוסף, ניתן להגיע למהירות של עד 135 קמ"ש ללא התערבות של מנוע הבערה הפנימית, גם בהאצה מלאה. משמעות הדבר היא כי באופן ממוצע, בימות השבוע, הנסיעה בראב 4 פלאג אין יכולה להיות מבוססת על חשמל בלבד ללא כל שימוש בדלק. עם זאת טכנולוגיית הפלאג אין מאפשרת כמובן גם ביצוע נסיעות ארוכות, ללא כל צורך בתכנון מוקדם או בהסתמכות על תשתית טעינה חיצונית. על פי נתוני ביניים, לראב 4 פלאג אין הייבריד טווח נסיעה כולל של כ- 1,020 ק"מ בהינתן סוללה טעונה ומיכל דלק מלאים.

סגנון העיצוב החיצוני ועיצוב תא הנוסעים יוצרים מראה ספורטיבי מעודן יותר לרכב הפנאי הפופולרי. בתא הנוסעים ניתן דגש לעיצובי ריפוד חדשים המעניקים תחושה ספורטיבית, עם דוגמאות מצולעים וניגודיות של פריטים באדום. הקונסולה המרכזית כוללת מסך מגע מולטימדיה 9 אינץ' לשליטה ברורה וקלה בפונקציות הבידור, המידע והקישוריות של הרכב.

מראה ספורטיבי יותר (צילום באדיבות היצרן)
מראה ספורטיבי יותר (צילום באדיבות היצרן)

הראב4 פלאג אין הייבריד מצויד בחבילת מערכות הבטיחות האוטונומיות המקורית של טויוטה Toyota Safety Sense 2.5 הכוללת, בין היתר, מערכת קדם התנגשות הכוללת זיהוי הולכי רגל ביום ובלילה וזיהוי רוכבי אופניים במהלך היום, בקרת שיוט אדפטיבית דינאמית המתחשבת במגבלת המהירות בדרך, מערכת שמירת מרכז נתיב, מערכת אורות גבוהים אוטומטיים וזיהוי תמרורי תנועה ובנוסף, זיהוי רכבים בשטח מת והתראת רכבים חוצים מאחור והתראה על שכחת ילדים במושב האחורי. ציון הבטיחות הוא 8 (ציון מקסימלי).

המחיר הוא 254,900 שח ובתקופת ההשקה יכלול המחיר עמדת טעינה ביתית WALL BOX מקורית של טויוטה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן