Skip to content

אופנוע התיור המתקדם R 1250 RT BMW מגיע לישראל

חטיבת BMW Motorrad של דלק מוטורס הודיעה על תחילת מכירה מוקדמת בישראל של אופנוע התיור המתקדם R 1250 RT BMW. ה-R 1250 RT זכה למראה חדש, אבזור סטנדרטי גדול יותר ומספר רב של שדרוגים טכניים, המחיר החל מ 173 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
אופנוע התיור המתקדם R 1250 RT BMW (צילום באדיבות היצרן)
אופנוע התיור המתקדם R 1250 RT BMW (צילום באדיבות היצרן)

כמעט 50 שנה שצירוף האותיות RT הוא מילה נרדפת לאופנועי תיור דינמיים המשלבים נוחות נסיעה ברכיבות ארוכות עם הנאה מרכיבה דינמית. כדי להמשיך במסורת זו, BMW Motorrad ביצעה שינויים משמעותיים והציגה טכנולוגיות חדשות ב-R 1250 RT החדש כדי לשדרג את ההנאה מרכיבה ולהביא אותה לרמות הגבוהות ביותר. מנוע הבוקסר 2 צילינדרים מבטיח רכיבה נוחה ודינמית כפי שהיה עד כה. המנוע הוא בנפח של 1,254 סמ"ק, מפיק 136 כ"ס ועומד בתקן זיהום האוויר יורו 5. הודות לטכנולוגיית תזמון השסתומים המשתנה, המנוע מספק כוח רב לאורך כל טווח הסל"ד, תוך שמירה על פעולה חלקה ושקטה במיוחד, תצרוכת דלק מרשימה ופליטת מזהמים נמוכה.

מערכת בקרת האחיזה הדינמית ומצב הרכיבה "Eco" החדש מגיעים כסטנדרט. מצבי הרכיבה Pro עם אפשרות להגדרה אישית של מצב הרכיבה ובקרת בלימת מנוע דינמית כאופציה סטנדרטית בישראל. בקרת האחיזה הדינמית שומרת על רמת בטיחות גבוהה באמצעות שמירה על רמת אחיזה גבוהה; מצב הרכיבה הסטנדרטי החדש Eco מסייע בשיפור תצרוכת הדלק.

ה- R 1250 RT  החדש יגיע לישראל עם תוספת מצבי הרכיבה Pro. מערכת חדשה נוספת הקשורה למצבי הרכיבה Pro היא בקרת המשיכה: ניתן להשתמש בה כדי למנוע מצבי רכיבה לא בטוחים העלולים להתעורר כאשר המצערת סגורה במהלך שיוט או בעת הורדת הילוכים הגורמת להחלקת הגלגל האחורי.  ה-R 1250 RT מגיע כסטנדרט עם מערכת ה-ABS Pro האינטגרלית המלאה של BMW. זו מערכת בלימה משולבת המאפשרת להפעיל את הבלמים הקדמיים והאחוריים בעזרת ידית הבלמים או רגלית הבלם. מערכת ה-ABS Pro משפרת את הפעלת הבלמים וחלוקת כוח הבלימה בפניות והיא הפתרון המושלם לאופנוע תיור מסוג זה.

פנס ה-LED החדש מאיר את הדרך בעוצמה שלא הכרתם בעבר, ופנס ראשי המתכוונן בפנייה לוקח את פעולת התאורה צעד אחד קדימה: הוא מתכוונן אל תוך הפנייה ומאיר אותה בצורה דינמית. באופן זה, ניתן להאיר את הפנייה כמעט במלואה כיוון שהפנס פונה לכיוון שאליו האופנוע פונה. בקרת שיוט דינמית כסטנדרט. בקרת שיוט אקטיבית  – בקרת שיוט עם שמירת מרחק אינטגרלית לרכיבה רגועה (אופציה סטנדרטית בישראל). בקרת השיוט הדינמית מאפשרת לכם לרכוב במהירות שהוגדרה מראש תוך שמירה על מרחק קבוע גם בעת רכיבה בירידות. אם אפקט הבלימה של המנוע לא מספיק, המערכת מפעילה אוטומטית את הבלמים כדי לשמור על מהירות הרכיבה הרצויה. בקרת השיוט האקטיבית (אופציה סטנדרטית בישראל) לוקחת אתכם צעד אחד קדימה. היא מאפשרת לכם בעזרת חיישן רדאר לשייט בנינוחות תוך שמירה על מרחק מהרכב שלפניכם כך שאתם לא צריכים לשנות את מהירות הרכיבה שלכם.

אופנוע התיור R 1250 RT BMW המחיר החל מ 173 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
אופנוע התיור R 1250 RT BMW המחיר החל מ 173 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

ה-R 1250 RT החדש מגיע עם מסך צבעוני TFT בגודל 10.25 אינץ' עם מערכת קישוריות ומערכת ניווט מובנית. זהו מסך ברור לקריאה עם תפריט קל לניווט ומערכת הפעלה ידידותית המציב את ה-R 1250 RT החדש בחזית עולם האופנועים. המסך הצבעוני החדש מאפשר לראשונה להציג את מפת הניווט בלוח המחוונים בלי להשתמש במסך נוסף.

נוסף על מערכת הקישוריות ומפת הניווט המובנית המוצגת על המסך, המערכת כוללת גם אפשרות לחיבור הטלפון החכם. תא האחסון של הטלפון מוגן מפני מים ומאוורר על ידי מאוורר חשמלי, והוא כולל מטען אלחוטי או שקע USB.

פרינג קדמי חדש המעניק ל-R 1250 RT מראה רענן ודינמי יותר וגם איכויות רכיבה משופרות הודות ליתרונות האווירודינמיים הנוספים שלו. הפרינג הקדמי מאחסן בתוכו את הפנסים הראשיים החדשים מסוג LED וגובה חלקו העליון הונמך והתוצאה: שדה ראייה רחב יותר ומראה קליל ודינמי יותר.

ה R 1250 RT ישווק ב 3 רמות גימור במחירים (כולל מע"מ ולא כולל  אגרת רישוי):

PURE 173,000 ₪

ELEGANCE 178,000 ₪

SPORT 178,000 ₪

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן