Skip to content

נעצר נהג שנהג במשאית ללא רישיון נהיגה וללא רישיון רכב

משאית שנראתה לוקה באמצעי בטיחות נעצרה לביקורת ובה נהג צעיר עם רישיון נהיגה ורישיון רכב לא ברי תוקף. בין חדרה לבית ינאי נעצר רכב לביקורת. הנהג שלא הוציא רישיון נהיגה בחייו, "זינק" והנוסעת לידו התיישבה בכיסא הנהג, אבל השוטרים הבחינו בכך. הוא נחשד גם כי נהג בגילופין
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תושב המרכז בשנות ה-30 לחייו נלכד השבוע כשהוא נוהג בפסילה במשאית בלי רישיון רכב בנתיבי אילון.  שוטרי אגף התנועה עצרו הבוקר לביקורת על פני נתיבי אילון, כביש מס' 20, משאית שעוררה את חשדם. בבדיקת הנהג נמצא כי הוא נוהג בזמן פסילה ביודעין, ותוקפם של רישיונות הנהיגה והרכב פקע לפני מספר חודשים. בנוסף, בבדיקת המשאית נתגלו ליקויי בטיחות שבגינם הרכב נאסר בשימוש.  בבדיקת המשאית עצמה התגלו ליקויי בטיחות שבגינם נאסר השימוש בה.
בהמשך לכך נעצר הנהג הובא לדיון בעניינו בבית המשפט ומעצרו הוארך בהתאם לצורכי החקירה.

המשאית שנלכדה (צילום: משטרת ישראל)

תוך כך נעצר בכביש מס' 2 בין חדרה לבית ינאי, נהג רכב, תושב חדרה בשנות ה30 לחייו מאחר שנהג ללא רישיון נהיגה ונחשד בנהיגה בשכרות.  שוטרי אגף התנועה שעסקו בפעילות אכיפה יזומה נגד עבירות מסכנות חיים סימנו לרכב שעורר את חשדם לעצור בצד הדרך. בעוד השוטרים מתקרבים לרכב הם הבחינו כי נהג הרכב והנוסעת שישבה לצדו התחלפו במקומות. הנהג שבינתיים הספיק לעבור למושב הנוסע זוהה כתושב חדרה בשנות ה-30 לחייו שמעולם לא הוציא רישיון נהיגה. לאחר שעלה החשד לנהיגה בשכרות ביקשו השוטרים לבצע בדיקה, אולם בקשתם סורבה על ידי נהג הרכב. נהג הרכב נעצר, נכלא, רכבו הושבת ובכוונת התביעה המשטרתית להגיש נגדו כתב אישום בגין המיוחס לו.

צילום אילוסטרציה: משטרת ישראל
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן