Skip to content

מיטות לילדים ובני נוער שיסייעו לשמור על הבריאות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אחד הדברים החשובים לנו ביותר כהורים לילדים קטנים ו/או בני נוער הוא לשמור ולהגן עליהם בכל מחיר, ולספק להם את התנאים הטובים ביותר על מנת שיהיה להם טוב, שהם יצליחו ובעיקר – שיהיו בריאים. לא חסרות בעיות שונות התוקפות בני נוער וילדים עקב סביבה לא מתאימה או הרגלים בלתי מועילים כאלו ואחרים, ולפחות בתחומים מסוימים אנחנו יכולים לעשות לא מעט על מנת להקל ולסייע להם. דוגמה טובה לכך מגיעה מעולם הריהוט ועיצוב הפנים, ספציפית בחירת פריטי ריהוט עבור חדרי ילדים ונוער. המיטה עליה הם ישנים, כך מסתבר, היא אחד הפריטים החשובים והמשפיעים ביותר על גופם ואיכות שנתם במהלך שנות ילדותם ונערותם.

מיטת מעבר – מה שהילד צריך כדי לישון טוב כבר מגיל צעיר

בעיות הנוצרות עקב שינה על מיטות ומזרנים לא מתאימים יכולות להתחיל ולהשפיע כבר מגילאים צעירים ביותר, למעשה כבר מהשלבים בהם הקטנים עוברים ממיטות הפעוטות אל מיטות "רגילות". בעוד רבים בוחרים להעביר את הקטנים ישירות ממיטת הפעוטות למיטת ילדים רגילה, בפועל פעמים רבות מעבר זה מוקדם, חד או מהיר מדי, מה שעלול ליצור שלל בעיות שונות אשר את רובן כלל לא היינו מקשרים בכלל למיטה.

לכן, מומלץ להעביר את הקטנים למיטת מעבר, לפני שמגיעים למיטה רגילה של "גדולים" ממש. מיטת מעבר היא מיטה הבנויה בדיוק בגודל ובמ

מדים המתאימים לשלב זה של הגדילה. היא מאובזרת במזרון נוח המיועד לתמוך בצורה נכונה בקטנים בשלבים האלו של חייהם, ולספק להם מיטה שיהיה להם נעים להיכנס אליה, מעט יותר קטנה ואינטימית מבחינת הגודל והעיצוב מאשר מיטות נוער או מיטות יחיד רגילות.

צילום: האוס אין
צילום: האוס אין

להתאים להם את המיטה הנכונה בשלבים הקריטיים ביותר של הגדילה – מיטות נוער

אם אמרנו כי מיטת מעבר היא חשובה מבחינת ההתאמה לשלב בו נמצא הילד בחייו (המעבר ממיטת פעוטות למיטה גדולה יותר), במקרה של מיטות נוער החשיבות גדולה ומשמעותית אף יותר.

גילאי ההתבגרות, בהם נמצאים בני נוער, הם גם הגילאים בהם הגוף מבצע את הקפיצה הגדולה והמשמעותית ביותר מבחינת גדילה וצמיחה לגובה, מה שבמקרים רבים עלול ליצור שלל בעיות אורתופדיות שונות בקרב בני הנוער, במיוחד כאשר הם אינם מקבלים את התנאים הנכונים, המתאימים והתומכים ביותר עבור גופם בשלב המשמעותי בו הוא נמצא. בפרט, חשוב ביותר לדאוג שלבני הנוער שלנו תהיה מיטה נוחה תומכת לישון עליה, כך שבמהלך שעות השינה הרבות שלהם מדי יום (בני נוער רבים ישנים הרבה מאוד בגילאי ההתבגרות – זה דבר טבעי ומובן בהתחשב בגדילה שמבצע הגוף שלהם באותם שנים) הגוף שלהם יקבל את התמיכה לה הוא זקוק. התאמת מיטת נוער איכותית ותומכת היא חשובה מאין כמוה ויכולה לעשות את ההבדל בין התבגרות בריאה וכניסה לחיים של בריאות עם גב חזק ונטול כאבים לבין פיתוח של בעיות אורתופדיות שונות כבר בגילאים צעירים.

לקטלוג מיטות נוער ודגמי מיטת מעבר היכנסו לאתר רשת חנויות האוס אין המציעה מבחר רהיטים לחדרי ילדים, נוער וכל הבית בהתאמה אישית ובייצור מקומי.
לכתבות נוספות בנושא צרכנות היכנסו.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן