Skip to content

5 סיבות לעשות ביטוח נסיעות

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מתכננים כבר את החופשה הבאה שלכם? לפני שאתם חושבים על מקום חדש לנסוע אליו או מחפשים מלון, דעו כי אתם חייבים לבטח את עצמכם בביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות הוא ביטוח אשר יכול לחסוך לכם אלפי עד מאות אלפי שקלים, אל תחשבו פעמיים ובטחו את עצמכם לפני החופשה הבאה.

טיפולים רפואיים בחו"ל

הסיבה הראשונה והחשובה ביותר לעשות ביטוח נסיעות לפני שאתם טסים לחו"ל היא מבחינה רפואית. הביטוח הרפואי שיש לכם בארץ אינו תקף כאשר אתם שוהים בחו"ל, משמע יהיה עליכם לשלם מחיר מלא עבור טיפול רפואי. עכשיו, כמה בכלל עולה טיפול רפואי? אפילו עבור טיפולים רפואיים פשוטים של שבר או אפילו נקע יהיה עליכם לשלם עשרות אלפי שקלים! לכן, השקיעו את מעט הכסף בביטוח רפואי.

השתתפות עצמית לרכב שכור

אין צורך לבזבז כסף על נסיעות בתחבורה ציבורית ומוניות. אם אתם רוצים להתנייד ממקום למקום באופן עצמאי בוודאי תרצו לשכור רכב. חברות ביטוח רבות מציעות אפשרות להרחבת הפוליסה הביטוחית אשר מכסה אתכם מבחינה של תאונות דרכים, כך תוכלו להוזיל את התשלום היומי שלכם בעבור השכרת הרכב.

צילום: depositphotos

ביטוח מטען

ברגע בו אתם נפרדים מהפריטים האישיים שלכם אתם לא בוודאות יודעים שתפגשו אותם בשנית. אחת הסיבות לעשות ביטוח כבודה היא בכדי להבטיח שגם אם המטען שלכם נגנב או נאבד תקבלו עליו החזר מלא. בדרך כלל ביטוח זה אינו בשביל בגדים וכד', אלא בשביל מכשירים ניידים, מסמכים חשובים וכן הלאה…

חובבי אקסטרים

חובבי אקסטרים? יש לכם הרבה סכנות בדרך. חברות ביטוח רבות דואגות לכם ומציעות ביטוח נסיעות רחב יותר המיועד בדיוק לחובבי אקסטרים. ביטוח זה מכסה אתכם מפני פגיעות גופניות באופן מלא עד לכדי פינוי באמצעות מסוק במקרה הצורך. בין אם מדובר על שיט ובין אם מדובר על כל פעילות אקסטרים אחרת מומלץ מאוד להיעזר בביטוח נסיעות עבור חובבי אקסטרים.

ביטול טיסות

הטיסה שלכם בוטלה או נדחתה? תוכלו לקבל פיצויים או פתרונות בשל כך. ביטוח זה בעיקר נפוץ בימי הקורונה בו אין אתם יודעים אם הטיסה שלכם הביתה תצא לפועל בוודאות. צפינו בחודשים האחרונים הרבה מקרים בה שהו ישראלים בחו"ל ללא דרך חזרה בשל סגירת השמיים, כיום יש ביטוח אשר דואג לכם לאלטרנטיבות – לא תמיד יהיו טיסות חילוץ.

השתתפות עצמית

בחלק מחברות הביטוח ניתן לבחור בהשתתפות עצמית. שיטה זו לא תמיד מומלצת שכן מדובר על הפרשי סכומים קטנים מהסכום המקורי, 30% בערך פחות מהמחיר המקורי של ביטוח נסיעות. החיסרון בהשתתפות עצמית היא שכאשר אתם כן זכאים לפיצוי לא תקבלו את סכום הפיצויים המלא אלא על פי מה שנקבע בפוליסת הביטוח. מומלץ שלא לבחור בהשתתפות עצמית בכל ענייני הרפואה בביטוח, בכל היתר ניתן לבחור באופציה זאת אך כאמור, היא לא תמיד משתלמת.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן