Skip to content

קריים מיניסטר לח"כ דיסטל – הסירי חסינותך כדי שנוכל לתבעך על לשון הרע

תנועת המחאה פנתה לחברת הכנסת בדרישה שתסיר את חסינותה ותוכיח את דבריה לפיהם אלשיך יעץ להם בסתר בהפגנות בבלפור וכי הם ממומנים במיליארדים על ידי בעלי הון
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

תנֹועת 'קריים מיניסטר' פנתה אתמול (שלישי) לחברת הכנסת גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד) בדרישה שתסיר את חסינותה על מנת שתנועת המחאה תגיש כנגדה תביעה בגין פרסום לשון הרע (דיבה) בשל דבריה מעל דוכן הכנסת ולפיהם התנועה  קיבלה ייעוץ ממפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשייך על איך להפגין מול ביתו של ראש הממשלה.
במכתב מציינת התנועה בין השאר כי מאז שדיסטל נבחרה לכנסת, היא מעלה "טענות כזב שקריות וחסרות ביסוס, תוך ניסיון שקוף לפגוע בתנועת 'קריים מיניסטר' ,ובלגיטימיות הציבורית שלה כתנועת מחאה".

עו"ד גונן בן יצחק (צילום: ג'נין תמי וולף)

את כעסה של התנועה העלו דבריה של חברת הכנסת מעל במת המליאה שנאמרו לפני יומיים ובהם אמרה כי גלתה "תגלית מרעישה ומפתיעה, והיא שאדון אלשיך (מפכ"ל המשטרה בדימוס א.מ), תדרך את הקריים מיניסטר ב-איך להפגין מול ביתו של ראש הממשל, מבלי להיתקל בבעיות עם השוטרים- אני חוזרת: הבן אדם שהיה אחראי על תיקים של ראש הממשלה שנבחר באופן דמוקרטי, תדרך את הקבוצה שמתנגדת לו, בסתר, בהפגנות מול ביתו. חברים, אלשיך ומנדלבליט, הם משמרות המהפכה", אמרה דיסטל. עוד טוענת קריים מיניסטר המיוצגת על ידי עורך הדין גונן בן יצחק כי "חברת הכנסת פרסמה ב 8 אפריל 2021 פוסט שקרי מן היסוד ובו טענות כי התנועה ממומנת במיליארדים על ידי בעלי הון, וכי מפגינים מטעמה מקבלים משכורת". כמו כן טוענת התנועה כי אטבריאן גינתה בפוסט את חברי התנועה "מטורפים". "מדובר בשקר גס שלא נעשה בתום לב", אומרים בתנועה, "ח"כ דיסטל אטבריאן מנהלת נגדנו מסע הכפשות שקרי ומסתתרת מאחורי החסינות. דורשים ממנה לעמוד מאחורי הדברים, להסיר את החסינות ולהתמודד עם תביעת לשון הרע".

"העובדה שנבחרת ציבור מרשה לעצמה לשקר ביודעין ולהכפיש תנועת מחאה רק בשל המחלוקת האידיאולוגית תוך הסתתרות מאחורי מגן החסינות הוא מעשה מביש ופחדני.", "מרשתי מאתגרת אותך אם כן, להסיר את חסינותך ולהתמודד עם תביעת לשון הרע שתוגש כנגדך באם תסירי את החסינות. ככל שלא תסירי את חסינותך, יוכל הציבור לשפוט מי את באמת ומה מידת האמינות האפסית של דברייך השקריים", נכתב בפניה לחברת הכנסת.

קריים מיניסטר (צילום כותרת דף הפייסבוק של תנועת המחאה)

עו"ד גונן הוסיף במכתבו לדיסטל כי "למען הסר ספק יובהר כי בכוונת מרשתי לפרסם מכתב זה לציבור, וכן לעדכן את הציבור באמצעי המדיה השונים באם תסירי את חסינותך אם לאו".
מתנועת קריים מיניסטר נמסר בתגובה לידיעה זו כי "גלית דיסטל אטבראין, ששיקרה בשידור שזכתה פעמיים בפרס ספיר, מנצלת באופן ציני את החסינות שלה כדי להוציא דיבה, לשקר ולסלף. אנו מפצירים בדיסטל אטבריאן – אם את עומדת מאחורי מסע השקרים וההשמצות כלפינו, הסכימי להסרת החסינות והתמודדי עם דברי הבלע שלך בבית המשפט. הסתתרותך מאחורי החסינות תוכיח לציבור שאת עוד פוליטיקאית קטנה ופחדנית שעושה הכל כדי לשרת ולרצות נאשם בפלילים".
מחברת הכנסת גלית דיסטל טבריאן, לא התקבלה תגובה לפניית מגפון עד לפרסום ידיעה זו. במידה וזו תגיע, היא תפורסם במלואה כלשונה.

מכתב הסרת חסינות גלית דיסטל
קראו את מכתבו של עו"ד גונן לחברת הכנסת

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן