Skip to content

אם לארבעה נרצחה לעיניי ילדיה

מייסר עותמאן נרצחה בדירתה על ידי אלמוני שירה באשה ונמלט - המשטרה סורקת אחר היורה. מוקדם יותר הוגש כתב אישום נגד תושב מזרח ירושלים שהרג את אחותו לאחר ששוחחה עם גבר שלא בהסכמתו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

מייסר עותמאן, בת -27 נרצחה הבוקר (רביעי) בחיפה. עותמאן גרושה ואם לארבעה ילדים קטנים, נרצחה לעיני ילדיה בדירה ברחוב גוש עציון בשכונת חליסה בחיפה. אלמוני נכנס לדירה, ירה בראשה – ונמלט. שכנים ששמעו את קולות הירי הזעיקו את המשטרה. המשטרה סורקת אחר היורה ו על פי החשד מדובר ברצח ברקע "אלימות במשפחה המרכזי הוא אלימות במשפחה. שניים מילדיה של מייסר היו בבית בזמן המעשה. אחת השכנות טיפלה בהם עד להגעת שירותי הרווחה. במשטרה אומרים כי לא מוכרות תלונות מוקדמות של האישה, לא כלפי הבעל לשעבר ולא כלפי בן הזוג הנוכחי שלה. התיק הועבר לחקירת היחידה המרכזית (ימ"ר) במחוז חוף.
חובש מד"א אחמד טואפשי שהגיע לזירה סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה ונכנסנו לדירה. ראינו אישה מחוסרת הכרה עם פציעה חודרת בגופה, ביצענו בה בדיקות רפואיות, היא הייתה ללא דופק וללא נשימה ונאלצנו לקבוע את מותה במקום".
ח״כ עאידה תומא-סלימאן מהרשימה המשותפת מסרה בתגובה לרצח כי "הרצח המזעזע בחיפה של אם מול עיני ילדיה הקטנים צריך לעורר רעש", וכי "מייסר חייבת להיות הנרצחת האחרונה השנה. על הממשלה לאשר וליישם מיד את התוכנית הלאומית למאבק באלימות כלפי נשים".

מייסר עותמאן (צילום מדף הפייסבוק)

 

זירת הרצח (צילום: מד"א מבצעי)

מוקדם יותר הגישה פרקליטות מחוז דרום לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד פלאח קייסי, בן 34, תושב מזרח ירושלים בגין רצח אחותו ג'ומאנה קייסי ז"ל, בת 35, לפני כחודש באילת.

על פי עובדות כתב האישום, בתאריך 26/5/21, בשעות הלילה, כאשר קייסי הבחין כי אחותו משוחחת בטלפון עם גבר, זעם והלך למטבח, נטל סיר והיכה בראשה, בעודה משוחחת בטלפון, תוך שהיא מנסה להדוף אותו ואף שרטה אותו בגופו. קייסי הואשם כי חבט פעם נוספת בראשה באמצעות הסיר, והיא צעקה, יצאה מחוץ לביתה ונפלה. פלאח לא הפסיק ומשך אותה בידיה והחזירה לביתה. לאחר מכן, חנק את אחותו באמצעות שרוך נעל וכתוצאה ממעשיו, נגרם מותה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן