Skip to content

6 רכבי פלאג-אין ביבוא מקביל לישראל

גזפרו יבואני רכב ופתרונות מימון מכריזה על יבוא מקביל לישראל של מגוון רחב של דגמי פלאג אין ממותגים שונים בהם פולקסווגן ארטאון, סקודה סופרב, סיאט ליאון, מספר דגמי מרצדס וריינג' רובר. המחיר החל מ 195 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חברת גזפרו מרחיבה משמעותית את פעילותה בתחום היבוא המקביל ומתרחבת לתחום דגמי הפלאג אין. גזפרו מאפשרת כבר היום הזמנה של שישה דגמי רכב בגרסת פלאג אין PHEV. בין דגמי הפלאג אין הזמינים תמצאו : פולקסווגן ארטאון, סקודה סופרב ברמת הגימור היוקרתית K&L. סיאט ליאון Plug in FR. מרצדס 250e AMG plug in  CLA ומרצדס 250e  A סדאן ומרצדס A 250e האצ'בק. מכונית נוספת היא ריינג' רובר Evoque בגרסת פלאג אין.

פולקסווגן ארטואן גם היברידית (צילום דן בר דוב)
פולקסווגן ארטואן גם פלאג אין (צילום דן בר דוב)

כל גרסאות הפלאג אין מתאפיינות במנוע חשמלי נטען בשילוב עם מנוע בנזין. הטכנולוגיה מאפשרת ליהנות משני העולמות, גם חיסכון ניכר בתצרוכת הדלק וגם הימנעות מחרדת טווח המאפיינת מכוניות חשמליות מלאות. טווח המחירים לפני מבצעים ינוע בין כ-194 ₪ לכ-415 אלף ₪ לדגם הרנג' רובר Evoque.

סקודה סופרב (צילום רונן טופלברג)
סקודה סופרב (צילום רונן טופלברג)

אודי תמיר, מנכ"ל גזפרו אמר כי "הזמנו מאות רכבים מדגמי פלאג אין שזמינים לאספקה החל מהחודש הקרוב. כספק מולטי ברנד עם רישיון יבוא ל-15 מותגים, נביא בחודשים הקרובים דגמים נוספים ומשלוחים נוספים על מנת להיענות לביקוש הגובר לרכבי פלאג אין בשוק הישראלי".

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן