Skip to content

קוסם לילדים או מופע סטנד אפ לילדים – מה עדיף?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הילדים חוגגים יום הולדת ואתם מתחילים לחשוב על המסיבה. אתם מחפשים איזו אטרקציה שתעמוד מרכז האירוע, זהו הדבר המקובל בימינו וזהו גם הפתרון המתבקש. אחרת אתם ההורים תצטרכו לבדר את הילדים ואם אין לכם ניסיון בכך זו עלול להיות מייאש.

איננו מטילים ספק בכישוריכם בתור הורים לילדים, אך יש הבדל בין 2-3 ילדים לבין קבוצה של 30-40 ילדים המתפזרים לכל הכיוונים. אם הגעתם למסקנה הנכונה אתם בוודאי מחפשים עכשיו אטרקציות ואולי גם מתלבטים בין קוסם לילדים לבין מופע סטנד אפ לילדים. אז מה עדיף?

גם מופע קסמים לילדים וגם מופע סטנד אפ הם שניהם רעיונות מוצלחים למסיבת יום ההולדת. קוסם לילדים יכול לבדר את הילדים במופע קסמים וסנדטאפיסט לילדים יכול לבדר אותם במופע קורע מצחוק. לשניהם יש ערך רב. הקוסם יכול להעשיר את הדמיון של הילדים ואפילו ללמד אותם קסמים. סנטדאפיסט לילדים יכול לגרום להם לצחוק ללא הכרה וכולנו יודעים שהצחוק טוב לבריאות. ואת שני סוגי המופעים ניתן להתאים לכל שכבת גיל, כמובן שזה תלוי בכישרון והניסיון של מי שעורך את המופע.

צילום: freepik

למרות שגם קוסם לילדים וגם מופע סטנד אפ לילדים מאפשרים לכם לערוך מסיבת יום הולדת מוצלחת, אנו רואים במופע קסמים לילדים כמה יתרונות שלא תראו במופע סטנדאפ לילדים. לקוסם לילדים ישנה יכולת טוב יותר לשלב את הילדים במופע ולגרום להם להשתתף. כלומר במופע קסמים לילדים הם יותר פעילים ולא רק צופים פסיביים. מופע סטנד אפ לילדים יכול לעשות זאת אך בגבול מסוים. קוסם גם יכול לתת יותר ביטוי לילד או הילדה החוגגים את יום ההולדת ולהשתמש בהם בתור שוליית קוסם ולתת להם מקום מרכזי באירוע. חשוב לשים את הילד במרכז ביום הולדתו ולא תרצו שהאטרקציה תגנוב את כל תשומת הלב.

עוד נקודה מעניינת העומדת כיתרון של קוסם לילדים היא היכולת ללמד את הילדים קסמים. ישנם קוסמים העורכים מופע קסמים לילדים ומשלבים בו גם סדנת קסמים. זוהי חוויה המעשירה את הדמיון והמחשבה ויש בה אלמנטים של העצמה אישית.

אז מה כדאי? מופע סטנד אפ לילדים או קוסם לילדים

כפי שהבנתם לדעתנו למופע קסמים לילדים ישנם יתרונות על פני סטנדאפיסט לילדים ,אך הרשו לנו להפתיע אתכם. האמת שאתם לא חייבים לבחור בין שניהם. אפשר גם לשלב את שניהם. אל תיבהלו, אנו לא מציעים לכם לשלם גם לקוסם לילדים וגם לסטנדאפיסט לילדים. אתם יכולים למצוא קוסם שהוא גם סטנדאפיסט. לא כל קוסם לילדים יודע לערוך ממופע סטנד אפ לילדים, אך ישנם כאלו שעושים זאת. וכך אתם, או יותר נכון הילדים, יכולים ליהנות משני העולמות – כל היתרונות של מופע קסמים ובתוספת צחוק משובח.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן