Skip to content

סינדרלה: קומדיה מטורפת בקצב הפלמנקו והספוקן וורד

איך אומרים סינדרלה בספרדית?... אמן הספוקן וורד, יוסי צברי ולהקת פלמנקו נטורל, בניהולה האמנותי של שרון שגיא חוברים לקומדיה מטורפת על בסיס סיפורה של סינדרלה. עולם המחול חוזר ביצירתיות מחודשת בירושלים, גני תקוה ותל אביב
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בערב ה-15.7.2021 יוצאת להקת "פלמנקו נטורל", במופע חדש "סניסיינטה" המספר את סיפורה של סינדרלה עם טוויסט ספרדי.

המקום בו פלמנקו וירטואוזי וקומדיה גרוטסקית נפגשים. דרך מחול, מוסיקה, שירה, משחק והרבה שמלות מתנפנפות הופך הסיפור ששמענו כבר אינספור פעמים להצגה משוגעת, קצבית, מצחיקה וסוחפת.

פלמנקו נטורל בהופעה שובבה ובועטת משולבת בספוקן וורד.      צילום: ניר ייני

יוסי צברי, מבכירי אמנות הספוקן וורד בישראל, שיריו חריפים וביקורתיים, בעלי אופי חברתי ופוליטי ומנסחים את השקפת עולמו על סוגיות בוערות. לאחרונה הוציא לאור את ספר הביכורים שלו "יפה נפש".

פלמנקו נטורל – להקת פלמנקו מקצועית אשר נוסדה בשנת 2002 ע"י שרון שגיא שמנהלת אותה אמנותית, יוצרת ורוקדת. הלהקה פועלת מאז חזרתה של  שרון לארץ, לאחר שהות של 14 שנה בספרד בהן פיתחה קריירה מצליחה כרקדנית פלמנקו בין לאומית. הלהקה חובקת בתוכה את מיטב המוסיקאים והרקדנים בתחום.

יצירה מבוססת על כבוד למסורת הפלמנקו עם קריצה עכשווית משעשעת.  צילום ניר ייני

העיקרון האמנותי המוביל את הלהקה הוא יצירת פלמנקו מקורי, עכשווי ומעודכן המבוסס על ידע רב וכבוד עמוק למסורת העשירה והעתיקה של הפלמנקו, מבלי לוותר על הרוח של הפלמנקו – מוסיקה חיה  על הבמה בזמן אמת המאפשרת לאמנות להיות רגעית ומאולתרת לעיתים ובנויה ומתוכננת עד הפרטים הכי קטנים ברגעים אחרים.

ליצירה המחודשת חברו יחדיו

כתיבה ובימוי: יוסי צברי ,כוריאוגרפיה וריקוד: שרון שגיא, רקדניות שותפות ליצירה: הדס נסטל, איווליסה גונזלס, רפאל אנדרליין ,    מוסיקאים שותפים ליצירה: יהודה (שוקי) שוויקי, אופיר עטר ואתי גורי,           הפקה, ניהול חזרות והצגה: קרין לדרמן , תאורה: אמיר קסטרו, סאונד: דודי בל סטרו

מועדי ומקומות המופעים

15/7/2021 בשעה 20:00 – הפרסה, ירושלים

16/7/2021 בשעה 13:00 – הפרסה, ירושלים

22/7/2021 בשעה 18:00 – מרכז הבמה גני תקווה

17/8/2021 בשעה 11:00 – תמונע, ת"א

17/8/2021 בשעה 16:00 – תמונע, ת"א

22/8/2021 בשעה 20:30 – סוזן דלל, ת"א

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן