Skip to content

להגר לאמריקה אופן חוקי – תכנית ה DV לארצות הברית

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הגירה מהארץ, בפרט לארצות הברית, היא משאת נפשם של לא מעט ישראלים, כמו גם אינספור אזרחים של מדינות רבות אחרות בעולם. מדינת המהגרים הנחשבת למעצמה המובילה בעולם מהווה יעד הגירה נחשק מסיבות ברורות ומובנות, ביניהן אפשרויות התעסוקה וההתפתחות הרבות הזמינות בארה"ב עבור מהגרים וילידים כאחד. בזכות תכנית ה DV של מחלקת ההגירה האמריקאית גם ישראלים רבים יכולים להגר לארצות הברית באופן חוקי, לגיטימי ומזמין פנים. מה כוללת תכנית זו וכיצד ניגשים אליה עם סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר?

תכנית הגיוון של מחלקת ההגירה האמריקאית – The DV Program

ארצות הברית נוצרה כמדינה של מהגרים, בהתחלה מאירופה ולאחר מכן מכל רחבי העולם, ובמידה רבה היא עדיין מדינת מהגרים הקולטת אליה עשרות אלפי מהגרים חדשים מדי שנה. למרות קולות מעורבים בעד ונגד מדיניות זו הנשמעים לא אחת בזירה הפוליטית בארצות הברית, מדובר במדיניות יציבה וארוכת שנים אשר מקודמת במידה כזו או אחרת (או לכל הפחות נשמרת) תחת ממשלים אמריקאים שונים, דמוקרטיים ורפובליקנים כאחד.

הרעיון הכללי העומד מאחורי מדיניות ההגירה האמריקאית, ותכניות דוגמת DV (ראשי תיבות של Diversity Visa) הוא הרצון לשמר את מעמדה של ארצות הברית כמדינת מהגרים המהווה כור היתוך עבור תרבויות שונות, מה שכמובן העניק ועדיין מעניק לה הרבה מהכוח אשר הופך אותה לאחת המדינות המשגשגות והמובילות בעולם.

על מנת לשמור על הגיוון במדינה מעוניינים האמריקאים לקלוט לתוכם מהגרים ממדינות שונות באופן שוטף, ולשם כך הוקמה בשנות התשעים תכנית ה DV, אשר מאפשרת לכחמישים אלף מהגרים ממדינות שונות ברחבי העולם להגר לאמריקה מדי שנה.

צילום: unplash

איך זה עובד?

האופן בו מקדמת תכנית ה DV את מדיניות שמירת הגיוון האתני והתרבותי בארצות הברית הוא כמובן באמצעות הגרלת הגרין קארד המפורסמת, אשר ממשיכה להתקיים מדי שנה גם כיום (ההגרלה הבאה צפויה להתקיים לקראת סוף השנה האזרחית). במסגרת הגרלה זו זוכים כחמישים אלף מהמשתתפים בהגרלה בגרין קארד – ויזת הגירה לארה"ב הכוללת גם אישור עבודה בארה"ב, כך שניתן כבר להגר ולהתחיל להקים חיים חדשים.

על מנת להשתתף בהגרלה וליהנות מסיכוי לזכות בה יש להגיש בקשה מסודרת כמובן, כמו גם לעמוד בקריטריונים מסוימים. למשל, המדינה ממנה אתם מגיעים – בהגרלה לא רשאים להשתתף אזרחי כל המדינות בעולם, אלא רק אזרחיהן של מדינות הנכללות ברשימה. בנוסף, מדינות שונות זוכות להקצאות שונות של מספר הזוכים אשר יגיעו מהן, בהתאם לנתוני העבר ולכמות המהגרים מאותה מדינה לארצות הברית במהלך השנים האחרונות.

 

כיצד לגשת להגרלה עם סיכויי הצלחה מקסימאליים?

כאמור, יש להיות מודעים לפרטים הטכניים ולתקנות השונות החלות על הגרלת ה DV אם ברצונכם ליהנות מסיכויי ההצלחה הגבהים ביותר, ולחסוך הוצאות מיותרות על הגרלות בהן אין לכם סיכוי ממשי לזכות כלל.

הדרך הטובה והמומלצת ביותר לגשת להגרלת הגרין קארד היא הגשת בקשה דרך חברה מקצועית המתמחה בדיוק בתחום ספציפי זה. אנו נמצאים עם האצבע על הדופק בכל הנוגע להתפתחויות והשינויים האחרונים במדיניות ההגירה האמריקאית (למשל – במהלך הקורונה השתבשו מועדי הגשת הבקשות ועריכת ההגרלה של תכנית ה DV) ועושים את כל מה שניתן וצריך לעשות עבור לקוחותינו על מנת שייהנו מסיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר. אלו מתקבלים כמובן רק במקרה בו הבקשה מוגשת בזמן, ממולאת כמו שצריך ובאופן מקצועי ומדויק וכו'.

מוזמנים ליצור קשר לקבלת פרטים רבים נוספים בנוגע להגרלת הגרין קארד, כמו גם לאפשרויות השונות לגשת אליה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן