Skip to content

בצריכה מתמדת: חדש על המדף

שכטר בוטיק: קולקציית MUSE שים אדרי, מעצב הבית של החברה, עיצב והשיק קולקציה חדשה של בדים. זו משלבת דפוסים ארוגים בשילובים צבעוניים, מגוונים, ללא חוקים מוגדרים. הבדים ניתנים לרכישה בפני עצמם, או כשהם גם מהווים חלק מליין של רהיטים ופריטי נוי הכוללת כריות, פופים, ספסלים, כסאות, כורסאות, שולחנות ועוד. מ-250 שקלים. להשיג ב-https://www.shechterstore.co.il. צילם: איליה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שכטר בוטיק: קולקציית MUSE

שים אדרי, מעצב הבית של החברה, עיצב והשיק קולקציה חדשה של בדים. זו משלבת דפוסים ארוגים בשילובים צבעוניים, מגוונים, ללא חוקים מוגדרים. הבדים ניתנים לרכישה בפני עצמם, או כשהם גם מהווים חלק מליין של רהיטים ופריטי נוי הכוללת כריות, פופים, ספסלים, כסאות, כורסאות, שולחנות ועוד.

מ-250 שקלים. להשיג ב-https://www.shechterstore.co.il.

צילם: איליה מלניקוב

 

נסטלה: ביסלי פריסטייל של אסם

אחרי השקות של מספר מוצרי מיקס, חוזרת החברה לחדש במוצרי הליבה שלה. הפעם מדובר במותג ביסלי, שמתהדר במוצר חדש הנמכר בשלוש גרסאות. בני נוער הם קהל היעד העיקרי, למרות שברור לנו שהחיבה לביסלי לא מסתיימת עם סופו של גיל ההתבגרות. מה מציעה החברה? פריסטייל, זה השם, ביסלי שהצורה שלו פתוחה, סמי-שטוחה סמי-גלית, עם מרקם שכיף לאכול אותו. הגרסאות נבדלות, כמובן, בטעמים – על האש, חמוץ-חריף ובצל מעושן. סלק, פפריקה וכורכום הם שנותנים לביסלי הזה את הצבעים שלו (אך לא משפיעים על הטעם). טעם על האש הוא חביב, אבל הקשר בינו לבין בשר על האש הוא מקרי במקרה הטוב. טעם החמוץ חריף מוצלח יותר, הודות לשילוב מדויק של חמיצות וחריפות קלה. הבצל המעושן היה ללא ספק הטעם המוצלח ביותר, עם דמיון מפתיע לטובה לדבר עצמו.

עד 5.9 שקלים ל-60 גרם. להשיג בנקודות המכירה.

צילום: סטודיו אסם

 

דלי קרים: גלידה בטעם כנאפה

הכנאפה מגיעה לכל מקום כמעט, וכעת מציעה הרשת לרכוש את גרסת הגלידה לקינוח הפופולארי. הטעם של הגלידה מזכיר את טעמה של גבינת העיזים שיש בכנאפה, ויש לה קצת מהצבע הכתום שמאפיין כנאפה שנעשית, בדרך כלל, לתיירים בלבד. ברשת הוסיפו פיסטוקים ושערות קדאיף לגלידה כדי להעצים את החוויה, ויחד עם גלידה טובה כבסיס, מתקבלת גרסה לא רעה בכלל לכנאפה.

עד 97 שקלים לק"ג. להשיג בסניפי הרשת ובמשלוחים.

צילום: דלי קרים

 

קוקי: נייר סנדוויץ' מעוצב

המוצר הזה מיועד לכל מי שרגיל לעטוף את הכריך עם נייר, ורוצה קצת גיוון בעין. הגיוון מושג הודות לעיצוב של הניירות עצמן, המשלב אמירות שונות הקשורות לאכול ולחוויית האכילה. האם זה הכרחי? לא. אבל זה בהחלט נראה טוב יותר מנייר רגיל. גודל הנייר, כדאי לדעת, הוא 30X40 ס"מ.

13.9 שקלים ל-80 יחידות. להשיג ברשתות שיווק ובחנויות מובחרות.

צילום: יח"צ

 

שטראוס: חטיפי Flamin’ Hot של עלית

איך יוצרים חטיפים שהם לא רק חריפים, אלא כאלה שמצדיקים את השם שלהם, כלומר כאלה שעשויים לגרום לחלל הפה שלכם לבעור? משתמשים בתערובת תבלינים מיוחדת, שחברות שונות בעולם כבר עושות בה שימוש למטרה זו בדיוק. על בסיס תערובת זו השיקה החברה ארבעה מוצרים חדשים – דוריטוס Flamin’ Hot, דוריטוס Flamin’ Hot בטעם לימון, צ'יטוס קראנצ' Flamin’ hot בטעם גבינה וצ'יטוס פופקורן Flamin’ Hot. עד כמה זה מצליח? מאוד. החטיפים כל כך חריפים, שאי אפשר לאכול חבילה אחת לבד בפרק הזמן בו אתם אוכלים חטיפים בדרך כלל. אם אתם לא מורגלים במאכלים חריפים, אל תנסו אותם בכלל.

עד 10.9 שקלים ל-55-185 גרם. להשיג ברשתות השיווק ובנקודות מכירה.

צילום: סטודיו שטראוס

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן