Skip to content

צו פתיחת הליכים – חדלות פירעון הוצא לסטודיו C

שופט בית המשפט מינה שני נאמנים לחברה שיקבלו לידיהם את כספי החברה שהיו בידי הרשת ויבחנו את בקשת הרשות להגנת הצרכן להורות על השבת כספי מנויים בעסקאות שבוטלו תוך 14 ימים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שופט בית המשפט המחוזי בירושלים אביגדור דורות הוציא היום (ראשון) צו פתיחת הליכים לרשת סטודיו סי שסגרה את כל סניפיה עקב קשיים כלכליים, ומינה לה שני נאמנים: עו"ד איל אייכל ממשרד יגאל ארנון בירושלים ורו"ח דרור אברהם אטיאס ממשרד רואי חשבון ברזלי ושות' בירושלים.
"ניתן צו לפתיחת הליכים בהתאם לחוק חדלות פירעון. עם מתן הצו, מונו נאמנים ליישום הליכי חדלות הפירעון של החברה, אשר יידרשו בשלב הראשון למציאת משקיע שיזרים כספים לשם המשך הפעלתה הזמנית של החברה",  החליט השופט. עוד הוא הורה למאמנים לבחון את הטענות שהועלו נגד הרשת על ידי נציגי המנויים, ולבחון את בקשת הרשות להגנת הצרכן ולסחר הוגן להורות על השבת כספי מנויים בעסקאות שבוטלו תוך 14 ימים. כמו כן הורה השופט להעביר הכספים שנשמרו עד כה בכספת הרשת אשר גויסו לאחרונה במבצע שיווק של מנוי שנתי בהנחה לנאמנים, אשר יפתחו חשבון בנק לצורך שמירתם.

סטודיו C (צילום יח"צ)

"ניתן בזאת צו איסור דיספוזיציה ביחס לכספים וההמחאות שנשמרו עד כה בנפרד בכספת  החברה, אשר גויסו לאחרונה במבצע שיווק של מנוי שנתי בהנחה. כספים אלה יועברו מיידית על ידי מנהלי החברה לנאמנים, אשר יפתחו חשבון בנק לצורך שמירתם בנפרד של אותם כספים והמחאות", פסק דורות. רשת סטודיו סי העסיקה עד כה 237 עובדים ויש לה אלפי מנויים. הרשת נקלעה לחובות של כ-3 מיליון שקל ומשום כך ביקשה לסגור סניפיה ולהכריז על החברה כחדלת פירעון.
לחצו לקריאת צו פתיחת הליכים סטודיו סי.pdf

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן