Skip to content

פסטיבל הבירה מגיע לאשקלון

פסטיבל הבירה הגדול יוצא מירושלים בפעם הראשונה ומביא את עיר הבירה לאשקלון. אירוע ייחודי אשר מעניק במה חגיגית לכ- 100 טעמי בירה מהארץ ומהעולם. מגוון גדול של בירות בוטיק ישראליות לצד מותגים בינלאומיים מוכרים. הופעות חיות של מוניקה סקס, יסמין מועלם, ערוץ הכיבוד,DJ דיקלה, להקת Rising dust ו- DJ Bar Levy ימים רביעי וחמישי 25-26 […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

לראשונה, לאחר 16 שנים בירושלים, גלעדי הפקות, בשיתוף מרכז הכנסים והמכללה האקדמית אשקלון, לוקחים את פסטיבל הבירה הגדול בישראל גם מחוץ לעיר הבירה, ומגיעים לחגוג אותו באשקלון. עיר הבירה – פסטיבל הבירה אשקלון, יטלו בו חלק כ- 100 טעמים שונים של בירות ממגוון רחב של מותגים מוכרים ובינלאומיים לצד מבשלות בוטיק מקומיות ואיכותיות. ועל הבמה יגיעו להופעות חיות כמה מהאמנים המובילים בישראל.

פסטיבל הבירה (צילום יח"צ עידו ניתאי)
פסטיבל הבירה (צילום יח"צ עידו ניתאי)

גם באשקלון, ישתתפו מותגי הבירה מסקרנים, מהארץ ומהעולם. מבשלת ISIS הדרומית, אשר מייצרת בירות מסוג אייל, טריות ועשירות בטעמן וביניהן גם בירה בעלת טעמים פירותיים "אגוזיים" ובירה עם טעמי קפה ושוקולד, מבשלת הגיבור, תגיע עם בירה מעושנת, קלילה וזהובה, שנוצרה בשיתוף פעולה עם להקת הפאנק טברנק,  דאשה ואביב יגיעו מרמת הגולן ביחד עם הטראק שלהם – Norden – נורדן ויציעו בירה בוטיקית מהגולן, לא מפוסטרת ולא מסוננת, שהם מייצרים בעצמם.

מבשלת שריגים, הנמצאת בהרי ירושלים, תגיע לאשקלון, עם בירה טריפל בלגית 11% – בירה בסגנון מנזרים חזקה. יחד איתה יגיעו מהרי ירושלים גם מבשלת שפירא ומבשלת הרצל, אשר יציגו בירות עם ארומות מיוחדות כמו אספרסו ושוקולד מריר ועוד. בירה האטצ' הירושלמית תציע חמישה סוגי בירה במגוון סגנונות אקזוטיים ובירבזאר יגיעו עם בירה מפתיעה ויציעו גם סיידר במגוון טעמים כמו תפוח, תפוח רימון ולימונענע ועוד מגוון רחב של בירות מיוחדות.

פסטיבל הבירה (צילום יח"צ עידו ניתאי)
פסטיבל הבירה (צילום יח"צ עידו ניתאי)

בפסטיבל ייקחו חלק  גם עשרות מותגים מרחבי העולם. בירה בארבי רובי, שמיובאת מבלגיה, בירת פירותית, מרעננת ועשירה, אשר עשויה מדובדבנים אמיתיים,  מבשלת בישוף מגרמניה עם בירות מיוחדות אשר חלקן לא מסוננות, מבשלת לה שוף מבלגיה, עם בירה לה שוף העשירה בניחוחות הדריים, קלילה ומפתיעה. עוד ישתתפו בירה blanc מצרפת – בירת חיטה הדרית, מתאילנד יהיה ניתן לטעום את הבירות של מבשלת צ'אנג  ועוד.

לצד הבירות המעולות, ייהנו המשתתפים בפסטיבל מדוכני אוכל עם מגוון מנות כמו נקניקיות בעבודת יד, אסאדו, תפוח אדמה, המבורגר עם אופציה לטבעוני ועוד.

כמובן שבירה נמזגת הכי טוב לצד מוזיקה טובה, ומלבד הבירות יתקיימו גם הופעות של האמנים המובילים בישראל: ביום רביעי יופיעו מוניקה סקס, יסמין מועלם ו-DJ Bar Levy  וביום חמישי יופיעו ערוץ הכיבוד, DJ דיקלה, להקת Rising Dust – אמנים בינלאומיים אשר מככבים בפסטיבלים ברחבי העולם ו- DJ Bar Levy.

פסטיבל הבירה (צילום יח"צ עידו ניתאי)
פסטיבל הבירה (צילום יח"צ עידו ניתאי)

25-26 באוגוסט, החל משעה 18:00, מרכז הכנסים, המכללה האקדמית אשקלון. הכניסה לאירוע בהצגת תו ירוק  מחיר כניסה: החל מ60 ₪ באתר הרשמי בלבד, הגשה או מכירה באירוע מעל מגיל 18. הזמנת כרטיסים ומידע נוסף: באתר  או בעמוד הפייסבוק: פסטיבל הבירה אשקלון – Ashkelon Beer Festival

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן