Skip to content

כתב אישום: ביצע מעשים מגונים בפני ילדים

תשב אשקלון הואשם כי ביצע מעשים מגונים בפני ילדים, נמלט, חזר שוב לבניין וניסה לחזור על מעשיו, אלא שאז נלכד בידי אב הילדים. בבית שמש נעצר חשוד תושב העיר שביצע מעשים מגונים בעצמו בפני נשים במרחב ציבורי
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כתב אישום בגין עבירות מין בפני קטינים בפומבי, הוגש היום ( שני) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע כנגד תושב אשקלון בן 30, אשר ביצע מעשי אוננות בפני ילדים בגילאי 6-3 באשקלון.
מכתב האישום עולה כי הנאשם א.ק נהג להסתובב בעיר במהלך חופשת חג הסוכות ובמספר הזדמנויות ביצע מעשים מגונים בפומבי. התביעה שיוצגה על ידי עורכת הדין אדוה ויצגן לוי מפרקליטות מחוז דרום האשימה את א.ק כי במהלך חופשת הסוכות הוא תר אחרי קורבנות קטינים לאור יום לרכי אוננות בפומבי. באחד המקרים הוא אונן מאחורי שיח ושמע את קולות הקטינים המשחקים בסמיכות אליו. תוך שהוא ממשיך במעשה האוננות, התקרב אליהם. בתחילה נעמד הנאשם מאחורי שיח הסמוך למקום הקטינים, ולאחר מכן עבר על פני השיח והתקרב אל הקטינים, תוך כדי שהוא ממשיך לאונן באותו האופן. קטינה שהייתה בין 2 הקטינים שאלה אותו לפשר מעשיו והוא ניסה לגרום לה לגעת בו וכשפרצה בבכי נמלט מהמקום. לאחר שבוע הוא חזר למבנה בו מתגוררים הילדים, עלה לקומה אחרונה והחל באוננות. הילדים הבחינו בו והזעיקו את אביהם אשר ניגש לנאשם, שאל אותו לפשר מעשיו והנאשם החל לעזוב את המקום. אביהם של הקטינים הלך אחריו עד שהצליח לתפוס אותו ועיכב אותו עד לבוא המשטרה. הוא האשם בעשה מגונה בפני קטין ומעשה גונה בפומבי. הפרקליטה בקשה את הארכת מעצרו עד תום ההליכים נגדו. מכתב האישום עולה כי לנאשם עבר פלילי בעבירות מין דומות.

צילום אילוסטרציה: וויקיפדיה / משטרת ישראל

במקביל לכך עצרו הבוקר שוטרי מחוז ירושלים תושב בית שמש בן 31 החשוד במעשים מגונים בעיר. על פי החשד ביצע החשוד מעשים מגונים בעצמו בעת שצפה בנשים שעושות ספורט במרחב ציבורי בעיר. החשוד נעצר על ידי השוטרים שהגיעו למרחב לאחר קבלת מספר תלונות, הקימו מארב סמוי ועצרו "על חם" את החשוד בעת מעשיו המגונים. המשטרה הביאה אותו בפנישופט ובקשה את הארכת מעצרו עד תום הליכים.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן