Skip to content

בן 94 נעצר בחשד כי רצח את אשתו לפני שנה

טענתו של החשוד, סופר ומחזאי, כי אשתו החליקה באמבט וטבעה נשללה לאחר שממצאים פתולוגים הוכיחו כי היא מתה מאלימות וחניקה וכי בריאותיה לא נמצאו מים
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גבר כבן 94 נעצר היום (חמישי) בידי המשטרה בחשד כי רצח את אשתו לפני כשנה. לפני כשנה פתחה משטרת מרחב ירקון בחקירה סמויה עם קבלת דיווח על גופת אישה ברח' צבי הרמן בת"א. בתוך כך, שוטרי מרחב ירקון החלו באיסוף ראיות וממצאים לחקירת מותה של האישה, כבת 87. בעת חקירתו לפני כשנה טען החשוד כי אשתו מעדה באמבטיה, נחבלה וטבעה. אולם ממצאי במשך קרוב לארבעה חודשים פעל צוות החקירה המיוחד שהוקם באופן סמוי במרחב ירקון סביב סופר והמחזאי בן 94 מתל אביב החשוד ברצח. במשך שנה התהלך החשוד חופשי מבלי שנעצר ונחקר. אבל עם קבלת הדו"ח הפתולוגי הסופי, ולאחר שבמכון לרפואה משפטית הסבירו כי האישה מתה כתוצאה ממכות וחנק – יצאה החקירה הסמויה לדרך.

אילוסטרציה  (צילום: משטרת ישראל)

כאמור, הבדיקות שנערכו בגופתה העלו כי על האישה הופעלה אלימות לפני מותה. לדברי המשטרה שוטרי מרחב ירקון החלו באיסוף ראיות וממצאים לחקירת מותה של האישה, כבת 87 וכעת עם התקדמות החקירה, הוא נעצר והובא לחקירה בתחנת המשטרה. בעדותו בעת הדיווח על מותה סיפר הבעל כי הוא ישן, וכי ככל הנראה אשתו נפלה באמבטיה ואף טבעה. אלא שהדו"ח הפתולוגי שהוגש למשטרה קבע כי האישה מתה מחנק, ועל גופה סימני אלימות של מכות. בריאותיה של המנוחה לא נמצאו מים שיכלו להצביע על מותה בטביעה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן