Skip to content

חשיפה: צעיר ישראלי פיתח שיטה ייחודית ללימוד אנגלית שוטפת תוך 42 יום

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

יצאנו לבדוק מה היא השיטה המדוברת, איך היא התגלתה, למי היא מתאימה, האם היא באמת עובדת ולמה יש אנשים שעדיין בוחרים ללמוד במוסדות בשיטה הישנה?

לפני כמה שנים, דניאל בנשי (מייסד השיטה), מצא את עצמו ישן ברכבו, בלילה קריר במדינה זרה וכמעט בלי כסף לאוכל ובלי יכולת לתקשר עם הסביבה כי לא ידע לדבר אנגלית. "באותו הרגע אמרתי לעצמי, אם לא אדע לדבר אנגלית לא אשיג עבודה, ואמצא את עצמי ברחוב" תוך חודש הוא כבר למד לדבר אנגלית שוטפת והבין שהוא חייב לשתף את התגלית הזאת עם כל מי שרק יוכל לעזור לו.

(דניאל בנשי ושותפיו ישנים ברכב במדינה זרה, צילום: דניאל בנשי)

דניאל פתח את חברת ספיזי שמתמחה בלמידת אנגלית שוטפת תוך 42 יום ובין היתר מציעה קורסים נוספים כגון, קורס אנגלית עסקית ,קורס אנגלית למתחילים, לילדים ועוד.

והוא הקדיש לנו את זמנו כדי לענות על השאלות שהכי מעניינות אתכם:

  • אז מה בעצם השיטה? איך היא עובדת?

הלמידה מתבססת על שיטת NLP שעובדת על התת מודע שלנו.  כמו שלמדנו עברית כשהיינו תינוקות כך אנחנו נלמד את עצמנו אנגלית- דרך שמיעה, משחקים, טלויזיה ודיבור.

  • למי הקורס של ספיזי מתאים?

הקורס של ספיזי מתאים לכל אדם מעל גיל 18 בכל רמת אנגלית אך נדרשת מוכנות להקדיש שעה אחת ביום ללמידה וביצוע המשימות. זה לא שיטת קסם שמשפיעה על המוח בלי שום מעורבות של האדם עצמו, צריך להיות אקטיבי וליישם את הטכניקות שמוצעות בקורס.

  • למה אנשים ממשיכים בשיטה הישנה במוסדות לימוד אחרים כאשר יש שיטה כזאת?

שתי סיבות. אחת היא שיש אנשים שמעדיפים למידה פיזית אז נאלצים ללכת לשם. השנייה היא שיש אנשים סקפטיים, שקשה להם לעכל הצעות שנשמעות להם "טובות מדי" . כמו שוורן באפט אומר- "ישנה סטייה בטבע האנושי להפוך דברים פשוטים למסובכים"

לאותם אנשים נציע לראות את החוות דעת באתר – ספיזי חוות דעת

  • אפשר לסמוך על ספיזי?

התשובה כאן היא מאוד פשוטה, אחרי שצברנו רזומה של אלפי תלמידים מרוצים, אנחנו כל כך בטוחים בשיטה שלנו, שאנחנו מביאים לכל תלמיד תעודת אחריות מלאה על ההבטחה. כך שאם תלמיד עשה את כל הקורס בזמן, ועדיין לא הצליח לדבר אנגלית, הוא יקבל את כל כספו בחזרה בלי שאלות נוספות.

להלן תעודת האחריות:

(תעודת האחריות של ספיזי על ההבטחה – אנגלית שוטפת תוך 42 יום. מתוך האתר הרשמי של ספיזי)
error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן