Skip to content

שיח' ג'ראח: המשטרה מפנה עיתונאים וצלמים. החמאס מאיים להגיב. המשטרה טוענת למידע שקרי שמופץ ברשתות החברתיות

אירועי שיח' ג'ראח והעימותים בשכונה מלבים את האש. דובר החמאס הזהיר מפני משחק באש שעשוי להתלקח. שמונה בני אדם נעצרו במהלך היום. המשטרה תגברה כוחות ומפקד מחוז ירושלים נטל פיקוד
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

משטרת ישראל מפנה בשעה זו (שני) את העיתונאים וכלי התקשורת מחצר ביתה של סלם בשיח' ג'ראח. סלמה צפויה לפינוי בכל שעה החל מהחודש הבא על פי החלטת בית משפט השלום בירושלים. מהמשטרה נמסר כי המשטרה פועל גם בשעה זו לשמירת הסדר בשכונה וכי 8 בני אדם נעצרו במהלך היום בחשד למעורבות בהפרות סדר ואירועי אלימות. בין העצורים, 2 חשודים שעל פי החשד ריססו בגז פלפל עוברי אורח, וחשודים נוספים שנעצרו לאחר שעל פי החשד השליכו אבנים ובקבוקים. נזכיר כי הרוחות התלהמו לאחר שחבר הכנסת בן גביר הגיע לשיח' ג'ראח על מנת 'לפתוח שם לשכה פרלמנטרית'.

צילום: משטרת ישראל


הרוחות מתלהמות (צילום: שי קנדלר)


המשטרה מפנה בעזרת מכת"זית

דובר החמאס בירושלים מוחמד חמאדה, הזהיר הבוקר כי מדובר ב "משחק באש שעשוי להעביר את השטח". על פי דיווח בערוץ אל-מיאדין הלבנוני, חמאס העביר מסר למצרים לפיו האירועים בשייח ג'ראח הם "הסלמה מסוכנת" שלא יוכל לשתוק עליה. כוחות משטרה מתוגברים הוזרמו אל השטח בפיקודו של מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג'מן. עוד טוענת המשטרה כי ביממה האחרונה אנו עדים לדיסאינפורמציה ומידע כוזב המופץ ברשתות חברתיות ביחס להתרחשויות שונות באזור, לצד שיח אלים ומתלהם ברשתות וניסיונות פסולים ללבות את השטח.  "גם בשעה זאת ממשיכים לפעול עשרות שוטרים ולוחמי מג״ב באזור נגד מפרי סדר ואירועי אלימות, תוך שימוש באמצעים ובפריסה רחבה באזור", נמסר מהמשטרה.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן