Skip to content

שערי צדק: שלושה אנשי ביטחון הותקפו על ידי מבקרים שסירבו לעטות מסיכות

שני צעירים שהגיעו לבקר מטופל בחדר המיון התבקשו לעטות מסיכות ולהותיר מלווה אחד עם המטופל, סירבו ותקפו את אנשי הצוות וצוות הביטחון. מנכ"ל בית החולים עופר מרין עצר את העבודה במיון, והודיע כי המקרה הזה לא יעבור לסדר היום
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שוב תקיפה אלימה בחדר מיון – בני משפחת מטופל תקפו מאבטחים ואנשי צוות בחדר המיון בבית החולים שערי צדק בירושלים. 3 אנשי ביטחון נפצעו קל ושני תוקפים נעצרו על ידי שוטרי מחוז ירושלים. הבוקר (חמישי) הגיעו בני משפחה וליוו מטופל ממשפחתם בחדר המיון.  על פי החשד מאבטחי ביה"ח דרשו מבני משפחה שהגיעו לבקר את החולה לעמוד במספר המבקרים המותר ולהקפיד על עטיית מסיכת קורונה, אך הם התנגדו לכך. על פי הנודע הותקפו המאבטחים ואנשי הצוות במיון בידי שני הצעירים. על פי דיווחי המשטרה שני החשודים תקפו  את צוות הביטחון בברזלים ממיטות הטיפולים וגרמו תוך כך לפציעתם של שלושה מהם.

צילום חלק מהתקיפה מתוך סרטון שהופץ ברשתות החברתיות (לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)


צילום ממצלמות האבטחה (באדיבות שערי צדק)

תגובתו של מנכ"ל בית החולים פרופסור עופר מרין

שוטרי יחידת השיטור העירוני וכוחות מתחנת מוריה ויס"מ מחוז ירושלים שהגיעו למקום, פעלו יחד עם המאבטחים להשגת שליטה ובתוך כך ביצעו את מעצרם של שני חשודים בתקיפה, בני משפחה תושבי מזרח ירושלים, והם הועברו לחקירה בתחנת המשטרה. מנכ"ל שערי צדק פרופסור עופר מרין הגיב בחומרה לאירוע ואמר כי עצר את עובדת צוות חדרי המיון וכינס את העובדים ואת אנשי הביטחון לשיחה עמו על מנת לחזקם. "אנו לא נעבור לסדר היום לאחר אירוע חריג וקשה שכזה שמקומו לא בבית חולים בו מטפלים בפצועים", אמר המנכ"ל, "עצרנו את עבודת צוותי המיון וכינסנו את כל אנשי הצוות ואנשי הביטחון כדי לחזק אותם, לתמוך בהם ולהעביר מסר חד משמעי שלא נאפשר שום אירוע של אלימות מכל סוג. פניתי למנכ"ל משרד הבריאות ולמפקד מחוז ירושלים במשטרה בבקשה למעורבותם האישית בטיפול ומניעת אלימות בבתי החולים". "שערי צדק מעניק טיפול רפואי ואמון על ביטחון המטופלים והמבקרים והצוותים ולא ניתן לאלימות להיכנס בשערינו. אני קורא למשטרה לקחת יוזמה ולתגבר ולחזק את הביטחון בחדרי המיון ובתי החולים בארץ- שלצערנו כולם חווים אלימות", אמר פרופסור מרין.

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן