Skip to content

שנתיים וחצי לאחר שנעלמה בפריז – נמצאה האם האובדת

לטפייה זבאד נעלמה בעת שטיילה עם בתה בשאנז אליזה בפריז. חיפושי הבת בפריז, מודעות חיפוש שהודבקו וחולקו לא נשאו פרי, פניות למשטרה ואף גיוס חברת כנסת ופנייה למשרד החוץ, העלו חרס. כפי שכרונה בגד בה, הלילה הוא חזר אליה והאם האובדת נמצאה על ידי אזרחית לבנונית וזו יצרה קשר עם הבת
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שנתיים וחצי לאחר שנעדרה בפתאומיות, יצרה הלילה (שלישי) לוטפיה זבאד בת ה-52 תושבת באקה אל גארביה קשר עם בתה ומסרה לה כי היא בחיים. יסמין, הבת שחיפשה אחר אמה שנעלמה לפתע במהלך טיול בפריז, הופתעה והתרגשה לקבל שיחת טלפון מהאם שאמרה לה שהיא בחיים. "השבח לאל, אמא יה רוחי שלי", כתבה הבת בהתרגשות.

נעדרת: לטפיה זבאד (צילום באדיבות המשפחה)
האם הנעדרת: לטפיה זבאד (צילום באדיבות המשפחה)

על העלמות האם שאירעה ב- 8 באוקטובר 2019, סיפרה הבת: "התחלנו החברים לעבור את הכביש, עברתי איתם את הכביש, פתאום נסגר הכביש ברחוב שאנז אליזה, זה רחוב שיש בו הרבה תיירים אז פתאום התחיל אדום, נשארתי בצד השני וחיכיתי לאימא שלי. ראיתי אותה, אמרתי לה ככה עם הידיים 'תבואי', והיא אמרה לי ככה גם עם הידיים.. אמרתי לעצמי, זהו, היא ראתה אותי, היא תעבור את הכביש. פתאום הסתובבתי עוד פעם – אין את אימא שלי בכלל, כאילו נעלמה ברגע, לא הבנתי. התחלנו לרוץ, התחלנו לחפש – אין, היא נעלמה".

לטפיה זבאד בעת הטיול (צילום באדיבות המשפחה)
לטפיה זבאד בעת הטיול (צילום באדיבות המשפחה)
כרזת נעדרת שפורסמה בצרפת
כרזת הנעדרת שפורסמה בצרפת

הבת לא אמרה נואש וחיפשה ברחובות פריז, הדביקה מודעות עם צילומי האם וקראה לעזרה. כל אלו לא נשאו פרי. "אף אחד לא ראה אותה, שאלתי את כולם ואמרו – הייתה לידנו לרגע, אף אחד לא הבין איך היא נעלמה ברגע, זה פשוט ככה, נעלמה", הוסיפה קעדאן וסיפרה שאמה סובלת מבעיות נפשיות: "אימא שלי היא כל הזמן מסתובבת, במחשבות שלה, ככה היא גם הולכת ברגליים. זאת בעיה שככה אצלנו בדקה היא נעלמת, היא סובלת מבעיות נפשיות. היא הייתה צועקת עליי מול הרחוב, מול כל האנשים, אני לא יכולה לתת לה.. (יד), ..לא יכולה לתת לה הרגשה שהיא ככה. הם מתרגשים, האנשים האלה מתרגשים מכל מילה. אני לא יכולה להשפיע על אימא שלי".
כעת התברר כי האם התגוררה בשנתיים וחצי ברחוב ושרדה. אמש היא פגשה אזרחית לבנונית שהבינה כי מדובר באיש הנעדרת ולקחה אותה אל תחנת המשטרה. במהרה נוצר הקשר עם הבת והאישה הלבנונית סיפרה לבת כיצד מצאה אותה ושלפתע האם נזכרה מי היא וסיפרה לה.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן