Skip to content

אוטובוס סטה ונכנס לחנות בגדים בתל אביב

למעט 4 פצועים קל לא היו נפגעים בנפש. נזק נגרם לחנות. ארגון נהגי האוטובוסים בהסתדרות הלאומית: "נהגי האוטובוסים לא מקבלים את ההכשרות התקופתיות המגיעות להם ובשל כך אנו רואים תאונות נוראיות מעין אלה. הכתובת על התאונה הזו הייתה על הקיר"
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אוטובוס של חברת דן סטה היום (ראשון) מנתיב הנסיעה ופגע בחלון ראווה של חנות בגדים ברחוב אחד העם בתל אביב. שנים מנוסעי האוטובוס פונו לקבלת טיפול לבית החולים איכילוב במצב קל ו-3 פצועים נוספים נפצעו קל וטופלו במקום.
בשעות הצהריים, בסמוך לשעה 13:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על אוטובוס שפגע בחנות ברחוב אחד העם בתל אביב. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל-2 נוסעי האוטובוס שנפגעו באורח קל. שני פצועים הועברו לאיכילוב,  בהם נוסע כבן 61.  3 פצועים קל נוספים, בהם נוסעת מהאוטובוס, אישה שהייתה בחנות ועובר אורח טופלו במקום התאונה ולא נזקקו לפינוי לבית חולים.

צילום: משטרת ישראל


צילום מתוך חנות הבגדים (משטרת ישראל)

החובשים של מד"א איתן גברא ויששכר וייס סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את האוטובוס שהתנגש בחנות והמולה רבה שהייתה במקום. מיד התחלנו לסרוק את האזור על מנת לאתר את הפצועים, להעריך את חומרת פציעתם ולוודא שאין פצועים לכודים. איתרנו 4 פצועים, שממש במזל נפגעו באורח קל בלבד וסבלו מחבלות קלות. גבר בן 61 שהיה באוטובוס בזמן התאונה פונה לבית החולים ואישה שהייתה אתו טופלה בשטח ולא נזקקה לפינוי. אישה שהייתה בחנות בזמן התאונה וגבר שהלך ברחוב והיה עד לאירוע היו נסערים טופלו ע"י צוותים שלנו במקום".
ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסרו בתגובה כי "יש לחקור באופן מידי את הסיבות והמגמות שגורמות לאוטובוסים להיות הכלי תחבורה המסוכן ביותר בכביש".
"הגיע הזמן שהגורמים הרלוונטיים יכנסו לעובי הקורה בכל הקשור לשעות הנהיגה, כשירות הנהגים ובטיחות האוטובוסים. נהגי האוטובוסים לא מקבלים את ההכשרות התקופתיות המגיעות להם  ובשל כך אנו רואים תאונות נוראיות מעין אלה. הכתובת על התאונה הזו הייתה על הקיר. חייבים לעצור את כדור השלג הזה בטרם יהיה מאוחר מידי".
מהמשטרה נמסר כי אירעה תאונת דרכים עצמית ברח' אחד העם בת"א "במהלכה אוטובוס פגע בחנות. וכי אין נפגעים, אך נזק נגרם לחנות. שוטרים ובוחני תנועה בדרכם למקום. נסיבות התאונה נבדקות."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן