Skip to content

השכרת מאווררים – לאירוע מאוורר ונעים בקיץ

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

הקיץ כבר ממש מעבר לפינה והוא הולך להיות לוהט. אירועים שמתקיימים בחוץ הם הכי מהנים שיש, אבל חום מוגזם עלול לקלקל את האווירה. הדרך הטובה ביותר לפתור את הבעיה היא להשכיר מאווררים שנחשבים לפתרון הקירור האולטימטיבי בקיץ.

איך נשמר מהחום?

חום הקיץ מתקרב במהירות ועונת האירועים מתחילה ממש עוד רגע, ובואו נציין עובדה חשובה: מאוורר יכול להציל את האירוע שלכם. מאווררים לאירועים נחשבים לפתרון יעיל וזמין שיעזור לאורחים שלכם להישאר רעננים ושמחים לאורך כל המסיבה.
כולנו יודעים שצריך לשתות הרבה מים כדי להישאר רעננים וקרירים, אבל מה אם עדיין חם? הדבר היחיד שיעזור לנו לשמור על עצמינו ועל האורחים שלנו באירוע הוא קירור. מה יותר נעים ממאוורר איכותי שישמור על אווירה לוהטת במסיבה אבל אוויר קר לאורחים?

השכרת מאווררים היא פשוטה ביותר וכל מה שאתם צריכים לעשות הוא ליצור קשר עם חברת סאונדשיין שיחד איתכם תחשב את שטח האירוע שלכם ותדאג למצוא לכם את כמות המאווררים שאתם צריכים. המחיר של ההשכרה תלוי בכמות המאווררים שתרצו, אבל היום תוכלו למצוא המון מבצעים שווים שיעזרו לכם להשכיר המון מאווררים במחיר שמתאים לכל כיס ולהמון אירועים שונים כמו חתונה, מסיבה וברית. מאווררים הם הפתרון הקל והפשוט ביותר לימי הקיץ החמים והם יעילים להורדת הטמפרטורה ביום לוהט במיוחד בכמה מעלות.

צילום: סאונדשיין

איך בוחרים את המאוורר המתאים לאירוע?

מאווררים להשכרה נחשבים לצעד הנכון והחסכוני ביותר עבור אותם האנשים שמחפשים להפיק אירוע מוצלח ולא לבזבז עליו יותר מהתקציב אותו תכננו מראש. לפני שנחליט על המאוורר שמתאים לנו, נצטרך לבדוק את שטח המקום אותו נרצה לאוורר, וביחס אליו נוכל לדעת איזה מאוורר יכול להתאים לנו בצורה המושלמת. אם לדוגמה השטח שלנו הוא 20 מ"ר, נוכל להתאים אליו מאוורר של 26 אינץ' שמגיע ב3 דרגות של מהירות ומתאים לבערך 15 אנשים באזורו. אם לדוגמה האירוע שלנו מתקיים בשטח של 100 מ"ר, אנחנו נמליץ לכם להשכיר 3 מאווררים של 26 אינץ'.

בואו נדבר רגע על היתרונות בהשכרת מאווררים. אם כבר אנחנו רוצים לחסוך כסף, אז כדאי שנדבר גם על החסכון בחשמל: מאווררים נחשבים לחסכוניים ביותר בחשמל ומאפשרים שימוש יעיל גם בשטח שאין בו חשמל והשימוש העיקרי בו הוא גנרטורים.
מאווררים לא דורשים פעולות תחזוקה שוטפות – רק לחבר לחשמל ולהדליק אותם וזה הכל. את המאוורר תוכלו להציב בשטחים פתוחים כמו מסיבות טבע, מסיבות חוף ועוד.

למה כדאי להשכיר?

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר שוקלים את האפשרויות של השכרת ציוד לאירועים . בעוד שהמחיר הוא לעיתים קרובות הגורם העיקרי, נוכל להציג לכם עוד כמה שיקולים שיכולים לעניין אתכם.
מחיר – ישנם גורמים רבים שמקטינים או אפילו מבטלים כל פער בין מחיר אמיתי להשכרת ציוד. קבלת החלטה על השכרת ציוד יכולה להיות ההחלטה הכלכלית הטובה ביותר למי שמחפש לחסוך ולהתאים את עצמו לתקציב שלו.
שרות – החברה ממנה תשכירו את המאוורר שלכם כדי לספק אירוע קריר וכיפי צריכה להיות בעלת תודעת שירות גבוהה. אם מתרחשת תקלה או בעיה במוצר שהשכרת – החברה צריכה להיות אחראית לטפל ולעזור לכם לעבור כל מכשול. כמובן שלפני שבכלל מגיעים לרגע ההשכרה, החברה צריכה להיות איתכם ולייעץ לכם איזה מוצר הוא המתאים ביותר עבור הצורך שלכם.
תחזוקה – מאווררים צריך לנקות מדי פעם כדי לא לנשום אבק. אם תשכירו מאוורר מהחברה, הם יהיו אלו שינקו ויתחזקו את המוצר עבורכם. האחריות שלהם היא להבטיח שהמוצר במצב תקין עם חלקים נקיים ושלמים וכמובן מוכנים לפעולה.
הובלה – מעבר בין מקומות רבים עלול להיות בעייתי ויכול בקלות לגרום לנזק יקר למוצר אם לא ננקטים אמצעי זהירות מתאימים. החברה צריכה להתאים אישית את ההובלה של מוצרי ההשכרה ולדאוג שהמוצרים מגיעים בשלום לבית הלקוח או למקום האירוע. חברת סאונדשיין דואגת לכם אפילו יותר ועוזרת לכם גם להביא את המוצר אליכם וגם להתקין אותו באירוע שלכם במקום שתבקשו. רוצים לשמוע עוד פלוס? בסוף האירוע הם מגיעים שוב ולוקחים את המוצרים בחזרה אליהם כדי להקל עליכם. נשמע כמו חלום אבל זו המציאות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן