Skip to content

מתנות ממותגות למי זה טוב?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

 

בס"ד

אתם בעלי עסק? מעוניינים להעניק מתנה לעובדים? מה דעתכם על מתנות ממותגות? מתנות ממותגות הן טובות גם לכם בתור בעלי עסק וגם לעובדים שלכם. מעוניינים לדעת למה? קדימה! כאן נסביר מה תרוויחו אתם ועובדיכם, ממתנות ממותגות.

מתנות ממותגות – הגדרה

מתנות ממותגות הן מתנות מכל הסוגים: עטים, חולצות, גאדג'טים ועוד שכוללות לוגו, פרטי העסק ולעיתים אף משפט קריאטיבי הקשור לסיטואציה או לדמות הקשורים למתנה.

ניתן להעניק מתנות ממותגות בהזדמנויות שונות ובמיתוגים הקשורים אליהם כמו מתנות ממותגות לעונות השנה, מתנות מותאמות לאירוע חברתי או מתנות הקשורות לעבודה בעצמה. מעוניינים להעניק את המתנה הממותגת הטובה ביותר? להזמנות חייגו – 077-805-0625

צילום: FREEPIK

למה זה טוב לך בתור בעל עסק?

ישנן שתי סיבות שבגללן מומלץ לכל בעל עסק להעניק מתנות ממותגות:

  • פרסום העסק
  • קידום העסק

פרסום העסק

עסק הרוצה להתקדם חייב להשקיע בפרסום. ככל שהפרסום יותר יצירתי ואקטיבי ומתאים לכל זמן ומקום, הפרסום יעיל יותר. הענקה של מוצרי פרסום היא שיטה יעילה לפרסום בעלות נמוכה. ניתן להעניק מתנות קטנות וממותגות אלו בכנסים ובאירועים שונים ובכך להגביר את החשיפה לעסק בהשקעה של שקלים בודדים בלבד.

בנוסף, ניתן להעניק מתנות ממותגות וקטנות אלו ללקוחות חדשים. קבלת פנים מרשימה ונעימה ביותר המשולבת בשי קטן וממותג, תזכיר להם תמיד את העסק שלכם ותשדר תחושת שייכות וחשיבה עליהם שתפעל גם בכיוון ההדדי ותוביל לרווחים.

קידום העסק – מתנות ממותגות לעובדים

פעמים רבות, קידום העסק הוא תוצאה ישירה של שביעות רצון העובדים. ישנה חשיבות רבה לשביעות הרצון של העובדים ממקום העבודה, והמודעות לכך גוברת והולכת. הנהלות כוח אדם משקיעות מאמצים ומשאבים כדי לקדם את תחושת השייכות בקרב העובדים באמצעות פעילויות מגבשות, מתנות וערבי צוות לכלל העובדים.

הענקה של מחוות לעובדים תתרום ביותר ללויאליות שלהם לארגון ואף תמנע מצבים של תנודות ובריחת מוחות לעסקים מקבילים. יש לזכור שהעובד מבלה חלק ניכר מיומו בעבודה וכשהוא מודע לכך שלא מתייחסים אליו בצורה מובנת מאליה ורואים אותו אף מעבר להיבטים פונקציונאליים בלבד, הוא יעיל הרבה יותר, תופס אחרת את מקום העבודה שלו וממילא התפוקה שלו משתפרת.

מתנות לעובדים הינן דרך אופטימלית להבעת אכפתיות ואכפתיות זו מביאה בסופו של יום לקידום העסק.

למה זה טוב לך בתור עובד?

אין דבר שהאדם מחפש יותר מתחושת שייכות. יתרון בולט ביותר במתנות ממותגות הוא בכך שהוא גורם לכל עובד לחוש תחושת שייכות וחיבור. פעמים רבות רואים שהעובדים מעדיפים ללבוש את הפריט הממותג שקיבלו כבר המהלך הטיול או האירוע בו העניקו להם אותו. תחושת השייכות לארגון או לצוות, מחברת אותם וגורמת לכל עובד לחיבור וקשר עמוק יותר למקום עבודתו.

הענקת מתנות ממותגות – מתי היא עושה טוב?

במהלך השנה ישנן הזדמנויות שונות להענקת מתנות לעובדים (או ללקוחות). הזמנים המקובלים ביותר הם החגים הגדולים (ראש השנה ופסח ולעיתים פורים וחנוכה), יום הולדת של עובד ודומיהם. ישנן עסקים המעניקים מתנות אף באירועים אחרים: יום העובד, יום האישה ואחרים.

הענקת מתנות ממותגות – באיזה אופן היא עושה טוב?

כשהמתנה היא יצירתית ומקורית, מותאמת לאירוע (כמו מארז לחג ודומיו) ואינה חוזרת על מתנה שכבר הוענקה בהזדמנויות קודמות היא משפיע טוב על המקבל וממילא גם על הנותן.

בס"ד

לסיכום

ניתן לראות כי מתנות ממותגות טובות בראש ובראשונה לכל בעל העסק המעוניין להתקדם. מתנה ללקוחות מפרסמת את העסק ומביאה לחשיפה מוגברת ואילו מתנה לעובדים מקדמת את העסק בכך שיוצרת בו חוויות משותפות ותחושת שייכות לכל עובד. כמו כן גם העובד יוצא מורווח מכך שהוא חש שהוא מהווה חלק משמעותי במקום העבודה. לסיכום: מעניקים מתנה ממותגת? כולם יצאו מורווחים!

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן