Skip to content

כתב אישום נגד דומיניק שטראוס קאהן: נאשם בניהול רשת פרוצות בליל

נגד שטראוס קאהן הוגש כתב אישום מקדים חמור במיוחד. נאשם במעורבות בניהול רשת של יצאניות, שפעלה במלון בעיר ליל וסיפקה שירותי מין לקציני משטרה בכירים, בעלי הון ופוליטיקאים. בין לילה הפך לנרדף על ידי המדיה, ארגוני הנשים ומערכת המשפט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

נגד שטראוס קאהן הוגש כתב אישום מקדים חמור במיוחד. נאשם במעורבות בניהול רשת של יצאניות, שפעלה במלון בעיר ליל וסיפקה שירותי מין לקציני משטרה בכירים, בעלי הון ופוליטיקאים. בין לילה הפך לנרדף על ידי המדיה, ארגוני הנשים ומערכת המשפט

מאת: עמית מנדלזון (צרפת)

דומיניק שטראוס קאהן - ידע ימים טובים יותר

כך נראית קריירה בשקיעה. דומיניק שטראוס קאהן, לשעבר יו"ר קרן המטבע הבינלאומי ומי שסומן כמועמד שיביס את ניקולה סרקוזי בבחירות לנשיאות צרפת, עומד למצוא עצמו על ספסל הנאשמים. מי שהואשם באונס חדרנית במלון בניו יורק (ובימים אלה מתקיימים נגדו ההליכים האזרחיים בארה"ב), מוצא את עצמו כנאשם בפרשיית מלון קרלטון בעיר ליל.

עד עתה היה מעמדו של שטראוס קאהן כשל עד ונחקר בעניין רשת היצאניות שפעלה במלון, ושבין לקוחותיה היו בעלי הון, פוליטיקאים ואנשי משטרה. במהלך החקירה הודה שטראוס קאהן כי השתתף באורגיות שהתקיימו במקום, אבל הכחיש שידע כי הנשים הנוטלות חלק באירועים אלה הן פרוצות.

אתמול הוגש נגד שטראוס קאהן כתב אישום מקדים חמור במיוחד. הוא מואשם בנטילת חלק פעיל  בניהול רשת הזנות הקשורה למלון ולגורמים שהפעילו אותה. כתב אישום מקדים הוא הליך המשנה את הסטטוס של שטראוס קאהן מעד לנאשם ומאפשר למשטרה ולשופטים החוקרים להאריך את חקירתו. עורך דינו הצהיר מחוץ לבית המשפט כי לקוחו נקי מכל אשם וכי לא היה לו שום מושג שמי ממשתפי האורגיות, בהם הודה שהשתתף, היא פרוצה. "ניהול יחסים עם נערת ליווי אינו נחשב כעבירה על החוק", הוסיף.

עד עתה נעצרו שמונה איש, בינהם שני אנשי עסקים וניצב בכיר במשטרת צרפת, באשמה שסיפקו מימון וקשרים לאספקת "עובדות מין" ללקוחות המלון. שותפיו העסקיים של שטראוס קאהן חשודים בניהול ומימון הרשת, או לפחות בשותפות בניהול.

דומיניק שטראוס קאהן הפך בין לילה ממועמד מועדף לנשיאות לנרדף על ידי המדיה, ארגוני הנשים ומערכת המשפט, בימים אלו הוא מסתגר בדלת אמות דירתו המרווחת בפאריס.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן