Skip to content

הג'יפון החדש של יונדאי בישראל – יונדאי באיון

יונדאי באיון החדש הינו ג'יפון קומפקטי בעל יחידות הנעה חסכוניות בשילוב טכנולוגיה היברידית קלה ומצויד במערכות בטיחות מתקדמות. המחיר החל מ 124 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל, יבואנית יונדאי לישראל, משיקה בישראל את יונדאי באיון החדש – ג'יפון עירוני קומפקטי ומסוגנן  עם גרסה של טכנולוגיה היברידית קלה המצטרף למשפחת הקרוסאוברים של יונדאי הכוללת ה- VENUE ה- KONA, הטוסון, הסנטה-פה והפאליסייד.

יונדאי באיון ,ג'יפון עירוני קומפקטי (צילום באדיבות היצרן)
יונדאי באיון ,ג'יפון עירוני קומפקטי (צילום באדיבות היצרן)

יונדאי באיון מצויד ביחידות הנעה מתקדמות וחסכוניות בעלות צריכת דלק של כ- 18 ק"מ לליטר ורמת בטיחות מתקדמת הכוללת בין היתר גם בלימת חירום אוטונומית ומערכת לשמירה אקטיבית של הרכב במרכז נתיב הנסיעה באמצעות תיקוני היגוי. עם באיון פונה יונדאי לקהל המחפש קרוסאובר במידות של מכונית סופר מיני ומראה אופנתי. בישראל ישווק יונדאי באיון עם מנוע 1.0 ליטר טורבו בהספקים של 100 ו-120 כ"ס עם טכנולוגיה היברידית קלה, במבחר רמות גימור ושילובי צבעים אופנתיים במחיר של החל מ-124 אלף ש"ח.

למרות הקומפקטיות, תא הנוסעים של יונדאי באיון הוא בעל מרחב פנים מרווח הודות לבסיס גלגלים של 258 ס"מ שהוא מהגדולים בקטגוריה ורוחב של 177.5 ס"מ. גובה של 150 ס"מ יחד עם מבנה הגג המוגבה מאפשרים תנוחת ישיבה זקופה ונוחה לנהג ולנוסעים יחד עם מרווח ראש נדיב. תכנון חכם של רצפת המכונית יוצר תא המטען בעל שפת הטענה שטוחה ורחבה בנפח של   373 ל המאפשרים לו להיות תחליף למכונית משפחתית קומפקטית.

יונדאי באיון החל מ 124 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)
יונדאי באיון החל מ 124 אלף שח (צילום באדיבות היצרן)

תא הנוסעים יונדאי באיון מצויד במאפייני אבזור הייטק יוקרתיים. לוח המחוונים ביונדאי באיון הוא מסך תצוגה ברזולוציה גבוהה בגודל 10.25 אינץ' בעל תצוגת מידע משתנה, אינפורמטיבי ובהיר לקריאה. לצידו ישנו מסך מגע צף בגודל 8 אינץ' המאפשר שליטה על מערכות הבידור והתפעול של הרכב, כשמתחתיו משטח מגע לגישה מהירה לפונקציות עיקריות של ממשק במולטימדיה. מערכת המולטימדיה תומכת בממשקי Android Auto ו-Apple CarPlay לשיקוף הטלפון הסלולרי. בנוסף, ליונדאי באיון משטח טעינה אלחוטית לטלפון הסלולרי.

היצע יחידות ההנעה של יונדאי באיון כולל מנוע T-GDi מתקדם בעל שלושה צילינדרים מסדרת smartstream  המוצע בשתי רמות הספק: 100 ו-120 כ"ס. המנוע בנפח 1.0 משלב מגדש טורבו והזרקת דלק ישירה בלחץ גבוה, בנוסף למערכת חכמה לתזמון שסתומים משתנה CVVT. המנועים ביונדאי באיון משודכים לתיבת הילוכים כפולת מצמד DCT בעלת שבעה יחסי העברה. לתיבת ההילוכים פיקוד אלקטרוני חכם הממצה את מלוא פוטנציאל הכוח על ידי החלפות הילוכים מהירות ומדויקות, ואפשרות לתפעול ידני לטובת חווית נהיגה ספורטיבית.  יונדאי באיון 1.0 ליטר T-GDi 100 כ"ס – מאיצה ל-100 קמ"ש ב-11.7 שניות. מהירות מרבית: 180 קמ"ש.  יונדאי באיון 1.0 ליטר T-GDi 120 כ"ס –(Mild Hybrid) מאיצה ל-100 קמ"ש ב-10.4 שניות. מהירות מרבית: 185 קמ"ש ורושמת נתון צריכת דלק של 18.5 ק"מ לליטר בנסיעה משולבת.

יונדאי באיון (צילום באדיבות היצרן)
יונדאי באיון (צילום באדיבות היצרן)

לרשות הנהג ביונדאי באיון עומדת אפשרות בחירה בין שלושה מצבי נהיגה שונים, אשר כל אחד מהם משנה את אופי יחידת המנוע ותיבת ההילוכים, תגובת המצערת ותגבור ההגה. נוסף למצב הנהיגה הסטנדרטי Normal, ישנם מצב נהיגה Eco לחיסכון מרבי בדלק ומצב נהיגה Sport למיצוי מקסימלי של ביצועים והנאה.

יונדאי באיון ישווק ב-3 רמות גימור, כאשר רמת גימור הבסיסית  Premium עם מנוע 1.0 T-GDi כוללת: תאורת LED קדמית, מערכת מולטימדיה מקורית עם מסך מגע 8 אינטש התומכת בממשקי Android Auto ו-Apple CarPlay ומשולבת עם דיבורית BT, מצלמה אחורית, לוח מחוונים דיגיטלי עם מסך 10.25 אינטש בעל תצוגה משתנה, משטח טעינה אלחוטי לטלפון הסלולרי, מפתח חכם לכניסה והנעה, בקרת אקלים דיגיטלית, תאורת אווירה פנימית, משענת יד קדמית עם תא אחסון, גלגל הגה מצופה עור, מראות צד מתכוונות ומתקפלות חשמלית עם מאותתים מובנים, בורר מצבי נהיגה Drive Mode, תאורת יום DRL בטכנולוגיית LED, חיישני גשם ותאורה, חיישני חניה מקוריים מלפנים ומאחור, שמשות אחוריות כהות Privacy Glass, מסילות גג, חישוקים קלים בקוטר 17 אינטש.

יונדאי באיון (צילום באדיבות היצרן)
יונדאי באיון (צילום באדיבות היצרן)

מחיר הבאיון החל ב-124 אלף שח. גרסת הפריים פלוס תעלה 130 אלף שח וגרסת הסופרים המצוידת במנוע היברידי קל תעלה  134 אלף שח.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן