Skip to content

GENESIS G80 רכב המנהלים החדש של ג'נסיס

כלמוביל מחדשת ומשיקה גרסת כניסה לרכב המנהלים ג'נסיס - GENESIS G80 במחיר של 349,000 שח. ל-GENESIS G80 מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2,497 סמ"ק T-DGi המשלב מגדש טורבו טכנולוגיית הזרקה ישירה בעל הספק של 304 כ"ס
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

כלמוביל, יבואנית הרכב של יונדאי, מיצובישי, מרצדס וג'נסיס משיקה את גרסת ה- Exclusive, גרסת כניסה לדגם המנהלים ה- G80 במחיר של 349,000 ₪ המצטרפת לגרסאות הבכירות; Elegant אשר נמכרת במחיר של 385,000 ₪ ו- Luxury אשר נמכרת מחיר של 439,000 ₪.

GENESIS G80 רכב המנהלים של ג'נסיס (צילום באדיבות החברה)
GENESIS G80 רכב המנהלים של ג'נסיס (צילום באדיבות החברה)

ל-GENESIS G80 מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2,497 סמ"ק T-DGi המשלב מגדש טורבו טכנולוגיית הזרקה ישירה בעל הספק של 304 כ"ס, עם מומנט גבוה במיוחד של 43 קג"מ המתקבלים כבר מ-1,650 סל"ד. נתוני הספק מרשימים אלו מאפשרים ל-G80 להאיץ ל-100 קמ"ש באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית חכמה בעלת שמונה יחסי העברה ב-6 שניות בלבד, תוך מתן זמינות כוח מיידית בכל תנאי הדרך והתאוצות הביניים.

בנוסף,  ה- G80 מאופיין בממדים נדיבים עם אורך של 4,995 מ"מ, גובה של 1,465 מ"מ, רוחב של 1,925 מ"מ ומרחק סרנים של 3,010 מ"מ. ממדי השורה השנייה הופכים אותה לאחת המרווחות ביותר בסגמנט עבור הנוסעים.

רמת הגימור Exclusive החדשה כוללת בין היתר חישוקי סגסוגת 18 אינץ', מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, צבע חיצוני מטאלי, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ-Leatherette, גלגל הגה בחיפוי עור נאפה, תאורת אווירה עם 64 גוונים, גימור פנימי Piano, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, זיכרונות למושב נהג, מראות צד ומיקום גלגל הגה, כוונון חשמלי לגלגל ההגה, חימום ואוורור מושבים קדמיים, ריפוד Leatherette, חלון-גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה, מראה אחורית מתכהה, מפתח חכם – כניסה ויציאה ללא מפתח, בורר מצבי נהיגה בכביש (COMFORT, ECO, SPORT, CUSTOM), מנופי העברת הילוכים מאחורי ההגה, שמשות כפולות עם בידוד אקוסטי משופר, לוח שעונים דיגיטלי תלת ממדי בגודל 12.3 אינץ' עם מצבי תצוגה משתנים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ', קישוריות Apple CarPlay ו-Android Auto ועוד.

GENESIS G80 רכב המנהלים של ג'נסיס (צילום באדיבות החברה)
GENESIS G80 רכב המנהלים של ג'נסיס (צילום באדיבות החברה)

רמת גימור ה- ELEGANT כוללת בנוסף, גימור פנימי אלומיניום, מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו- 18 כיווני תנועה שונים, ריפודי עור מלא, וילונות צד אינטגרליים בשורה שניה, מנגנון סגירה רכה לדלת ותא מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית SMART TRUNK.

רמת הגימור הבכירה LUXURY מוסיפה בין היתר גם חישוקי סגסוגת 19 אינץ', גימור עץ אמיתי, ריפוד בעיצוב ה-G Matrix, אוורור מושבים קדמיים, וילון אחורי עם גלילה חשמלית, תצוגה עילית בהקרנה על השמשה HUD, מערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים ומתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREIEW ECS,.

כל גרסאות ה- G80 מגיעות עם מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות: G80 מצוידת במערך מקיף של מערכות בטיחות וסיוע לנהג על בסיס חיישנים, מצלמות ורדאר  המנטרים את הנעשה מסביב למכונית וכוללות פונקציות ייחודיות כגון בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, התרעה על תנועה בשטח מת, מערכת אקטיבית לשמירה על נתי, בלימה אוטונומית עם זיהי בלימה לפנים. זיהוי תנועה חוצה מאחור עם בלימה אוטונומית, סיוע מעקב ושמירה על נתיב, חיישן להתרעה על שכחת ילדים במושב האחורי. מערכת יציאה בטוחה, מצלמות היקפיות 360° SVM עם תצוגה תלת ממדית, חיישני חניה היקפיים ו- 10 כריות אוויר ועוד.  המחיר כולל את השירות הייחודי של ג'נסיס GENESIS ONE המעניק את כל הטיפולים התקופתיים במשך 3 שנות האחריות ללא עלות.

GENESIS G80 רכב המנהלים של ג'נסיס (צילום באדיבות החברה)
GENESIS G80 רכב המנהלים של ג'נסיס (צילום באדיבות החברה)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן