Skip to content

הלו אירופה, אנחנו באים

גאווה ישראלית: ההרכב האלקטרוני של עברי לידר וג'וני גולדשטיין הוחתם  בחברת livenation ומצטרף לאמנים הגדולים בעולם שהחברה מייצגת מאת כתב מגפון ההרכב האלקטרוני TYP של עברי לידר וג'וני גולדשטיין הוחתם בחברת המופעים הגדולה ביותר בעולם Livenation לחוזה הופעות בין-לאומי. חתימה זו, ראשונה של אמנים ישראלים בחברה, באה חודשיים לאחר שההרכב הוחתם בחברת המוזיקה הבין-לאומית הגדולה ביותר בעולם Universal […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

גאווה ישראלית: ההרכב האלקטרוני של עברי לידר וג'וני גולדשטיין הוחתם  בחברת livenation ומצטרף לאמנים הגדולים בעולם שהחברה מייצגת

מאת כתב מגפון

"כבוד אדיר". לידר וגולדשטיין. צילום: רונן אקרמן

ההרכב האלקטרוני TYP של עברי לידר וג'וני גולדשטיין הוחתם בחברת המופעים הגדולה ביותר בעולם Livenation לחוזה הופעות בין-לאומיחתימה זו, ראשונה של אמנים ישראלים בחברה, באה חודשיים לאחר שההרכב הוחתם בחברת המוזיקה הבין-לאומית הגדולה ביותר בעולם Universal על חוזה לשלושה אלבומים. 

 Livenation מפיקה ומייצגת את הופעותיהם של מדונה, רדיו הד, ליידי גאגא, בלק אייד פיז, קולדפליי, אמינם, אדל ואחרים. לידר מאושר: "זהו כבוד אדיר בשבילנו לעבוד עם חברות המוזיקה הגדולות בעולם. אנחנו רואים בכך הזדמנות אדירה להגיע לקהלים חדשים במקומות מגוונים.עד היום יכולנו רק לחלום על כך".

גולדשטיין: "השבוע יצא הסינגל הראשון שלנו disco בצרפת, ובעתיד הקרוב יתחיל רליס בארצות הברית. בשבועות הקרובים מתוכננות לנו הופעות ראשונות בצרפת ולקראת הקיץ אנחנו מתכננים להשתתף בפסטיבלי מוזיקה נחשבים ברחבי אירופה".   

עוד בתרבות: מה רוצים מנינט

וגם: הפסיכיאטר של האח הגדול משיב מלחמה 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן