Skip to content

ה-BMW K 1600 החדש בישראל

דלק מוטורס מודיעה על תחילת השיווק של דגמי ה-K1600 GT/GTL/B/Grand America החדשים, דגמי ה-K 1600 החדשים הם ספינת הדגל של המותג BMW MOTORRAD, עם מנועי שישה צילינדרים עוצמתיים וחידושים טכנולוגיים מתקדמים המספקים חוויית רכיבה דינמית, יוקרתית ומפנקת במחירים החל מ-198 אלף שח
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

דגמי ה-K 1600 החדשים עם מנוע 6 צילינדרים טורי משופר העומד בתקן יורו-5 עם מערכת בקרת ניהול חדשה, חיישן נקישות חדש ובקרת משיכה (MSR). מנוע זה עומד בדרישות בתקן יורו-5 הנוכחי. עיקר השינוי טמון בשימוש במערכת בקרת המנוע BMS-O, שני חיישני נקישות ושני חיישני חמצן נוספים. בנוסף לשיפור המשמעותי בהפחתת פליטת המזהמים, גם ההספק ומומנט המנוע התעדכנו: הספק: 160 כ"ס נותר ללא שינוי, אולם הוא זמין כעת ב 6,750 סל"ד, כלומר 1,000 סל"ד מוקדם יותר מהמנוע הקודם. מומנט מרבי: 180 ניוטון מטר ב 5,250 סל"ד (175 ניוטון מטר בקודם) – הרוכב יכול ליהנות מהאצה מהירה יותר. בקרת בלימת המנוע הדינמית (MSR) היא מערכת חדשה, השומרת על יציבות האופנוע בשיוט או בעת הורדת הילוכים על כבישים חלקלקים במיוחד.

bmw-k-1600-gt (צילום באדיבות החברה)
bmw-k-1600-gt (צילום באדיבות החברה)

מערכת ה-Dynamic ESA (כוונון מתלה אלקטרוני) מהדור החדש קובעת סטנדרט חדש בבטיחות, בביצועים ובנוחות הרכיבה. היא משנה את פעולת המתלים בצורה אוטומטית בהתאם לתנאי הרכיבה והדרך, והיא כוללת גם מצב רכיבה אוטומטי המתאים את עצמו אוטומטית לכל תנאי העומס.

הדגמים החדשים זוכים ליחידות תאורה חדשות הפועלות בטכנולוגיית LED כסטנדרט, הפנס הראשי האדפטיבי מפנה את אלומת האור אל תוך הפנייה בהתאם לזווית ההטיה. המערכת שולטת גם על זווית אלומת האור בבלימה או בהאצה והיא כוללת גם פעולת "קבלת פנים" המדליקה את הפנסים כאשר הרוכב מתקרב לאופנוע.

bmw-k-1600-gt (צילום באדיבות החברה)
bmw-k-1600-gt (צילום באדיבות החברה)

האופנוע מצויד בלוח מחוונים עשיר חדש עם מסך TFT צבעוני בגודל 10.25 אינץ' כולל קישוריות BT ו WIFI לחיבור טלפון חכם ואפליקציה מקורית ייעודית, תא לטלפון נייד עם שקע טעינה USB-C כסטנדרט ומשטח טעינה אלחוטית, מערכת שמע דיגיטלית איכותית בגרסה 2.0 – סטנדרטית בכל הדגמים המשווקים בישראל, מגוון רחב של ציוד ואביזרים אופציונליים מקוריים של BMW MOTORRAD.

דגם הגראנד אמריקה המפואר (צילום באדיבות החברה)
דגם הגראנד אמריקה המפואר (צילום באדיבות החברה)

דגמי ה-K 1600 יוצעו בארבע גרסאות: -K 1600 GTL  המתאפיין באבזור נוח ומפנק וארגז אחורי כסטנדרט. K 1600 GT הזריז ודינמי למרות מידותיו, K 1600 B "באגר" אמיתי – המשדר אלגנטיות, עוצמה ופרמיום. המוטו שלו הוא "The Spirit of the Open Road". K 1600 Grand America  דגם המבוסס על ה-K 1600 B, וכולל בנוסף אבזור יוקרתי, שהופכים את חוויית הרכיבה לטווחים ארוכים בסגנון All American לחוויה מפנקת ומרתקת ועבורו תאלצו להיפרד מ 210 אלף שח.

bmw-k-1600-b (צילום באדיבות החברה)
bmw-k-1600-b (צילום באדיבות החברה)

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן