Skip to content

כמה צריכה לעלות הובלה קטנה?

(פ) כתבת תוכן שיווקי ממומנת - הפרסום כולו באחריות המפרסם (המערכת אינה אחראית לתוכן, למוצרים או לצילומים המופיעים בה)
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שירותי הובלות השונים מתומחרים לפי קריטריונים שונים, בין היתר, לפי סוג הציוד שיש לכם להוביל. בין אם תצטרכו הובלה קטנה או גדולה יותר, אולי אפילו הובלת מנוף, מחירון מובילים יעשה לכם סדר בנושא. המשיכו לקרוא לקבלת מחירי הובלות קטנות, סוגי הובלות ומה שבין לבין.

על שירותי הובלות קטנות יוצא לכל אחד מאיתנו באיזשהו שלב להסתמך, לפעמים עבור הובלת ארון, בפעמים אחרות הובלת מיטה קטנה, הובלת שידות ועוד. ורגע לפני שמרחיבים על מחירי שירותי הובלות קטנות, חשוב להבין מה ההובלות האלו כוללות בד"כ.

מה נחשבת הובלה קטנה?

ישנן כמה דוגמאות לשירות הובלות קטנות, כולל הובלות קטנות של ארונות בגדים, הובלה קטנה של שידת לילה, שירותי הובלות למכשירי חשמל ועוד. מטבע הדברים, מחירי הובלות קטנות משתנים בהתאם לסוג הציוד שאתם רוצים לשנע מנקודה X לנקדה Y.

מעבר לסוג הציוד שתידרשו להוביל, מחיר שירותי הובלה קטנה נקבע גם לפי המרחק שההובלה מצריכה. אם מדובר על מרחקים גדולים מ-100 ק"מ, תתוסף עלות למחיר ההובלה שלכם. תוספת העלות יכולה לנוע בין הטווחים של כמה אלפי שקלים, בד"כ בין 1,200 ₪ ל-4,000 ₪ בהתאם לקילומטראז'.

צילום: depositphotos

מחירי שירותי הובלות בודדות של פריט 

אם אתם מתעניינים לגבי הובלה קטנה של פריט אחד, מדובר בדרך כלל על הובלת מיטה, מקרר, מכונת כביסה או מייבש, ספה בגדלים שונים, ספריית עץ וכו'. כל אלו ופריטים נוספים בד"כ מתומחרים לפי 200 ₪ – 550 ₪, כאשר מחיר זה מתייחס להובלת פריט אחד למרחק של כ-30 – 35 ק"מ.

בתוך הקטגוריה של הובלת פריטים בודדים, קיימת קטגוריה עצמאית לחלוטין שמצריכה ציוד מתאים, אנשי מקצוע מנוסים וחברת הובלה עם אחריות. הקטגוריה הזו נקראת הובלת כספת כבדה, הובלת פסנתר או הובלת מקררים גדולים וכדומה. בעבור שירות הובלות מהסוג הזה, תשלמו כ-550 – 1,250 ₪ על כל פריט. מחיר זה עשוי לכלול שימוש במנוף, תלוי בנסיבות שונות כמו המשקל, בעיות הנגישות השונות בהובלה וכו'.

כמה עולה הובלה קטנה הכוללת פירוק והרכבה?

אם אתם צריכים הזמנת שירותי הובלה אשר כוללים פירוק והרכבת ארון 4 דלתות, המחירים בדרך כלל ינועו בין הטווחים של כ-200 – 450 ₪, לא כולל ארונות הזזה. אם יש לכם ארונות גדולים יותר מ-4 דלתות, תוספת לכל דלת ארון נוספת תנוע בין 50 – 150 ₪ בממוצע.

ניתן גם לפרק ולהרכיב ציוד כמו ריהוט משרדי או ריהוט ביתי, שידות לילה וסטנדים מסוגים שונים, שולחנות וכיסאות ועוד. ככה או ככה, כנראה תצטרכו גם שירות אריזה, מיגון ועיטוף של ציוד לפני הובלה. בממוצע, תשלמו כ-20-40 ₪ על כל ארגז אריזה. אם תצטרכו מיגון של ציוד כבד כמו פסנתר, תקבלו את המחירים המדויקים ישירות מחברת ההובלות שלכם.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן