Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 27

שטראוס: קפסולות אספרסו בעוצמה 20 של קפה עלית אנחנו מניחים שבאיטליה לא היו מקבלים קפה בריכוז כל כך גבוה, אבל בארץ הקפה השחור, קרי ישראל, זה דווקא הגיוני. מדובר בגרסת האספרסו לקפה השחור, המבוססת על פולים שעברו תהליך קלייה ממושך, וזאת כדי לתת לתערובת את הטעמים המודגשים שלה. יש מי שיבחין בארומה מתובלת, שיש בה […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שטראוס: קפסולות אספרסו בעוצמה 20 של קפה עלית

אנחנו מניחים שבאיטליה לא היו מקבלים קפה בריכוז כל כך גבוה, אבל בארץ הקפה השחור, קרי ישראל, זה דווקא הגיוני. מדובר בגרסת האספרסו לקפה השחור, המבוססת על פולים שעברו תהליך קלייה ממושך, וזאת כדי לתת לתערובת את הטעמים המודגשים שלה. יש מי שיבחין בארומה מתובלת, שיש בה גם תזכורת של שוקולד; אנחנו חווינו מרירות מוגברת, כמתבקש, עם חמיצות לא גדולה מדי. מתאים לימים עייפים במיוחד.

עד 19.9 שקלים ל-10 יחידות. להשיג ברשתות השיווק וב- www.elite-coffee.co.il.

צילום: סטודיו שטראוס

 

צ'ורי: מוצרי בשר שונים

באחרונה קיבלנו מבחר מהמוצרים של החברה הישראלית, המתמחה בייצור של נקניקיות (וגם המבורגרים וקבבים), תוך שימוש בחומרי גלם טובים. מה זה אומר? בשר במקום שומן או גלוטן, תבלינים ללא סוכר או עמילנים. אין בהן חומרים משמרים או צבעי מאכל, ורשימת הרכיבים מצומצמת בהתאם. שבעה סוגים שונים של נקניקיות מייצרים כאן, בהן נסרין – נקניקייה פיקנטית המבוססת על נתחי בקר וטלה עם פלפלים חריפים, פטרוזיליה ותבלינים; סימה – נקניקייה העשויה מנתחי בקר ובטעמי שווארמה, טחינה, לימון כבוש ועמבה; ליליאן – נקניקייה חריפה בסגנון מרגז מרוקאי העשויה מנתחי בקר וארבעה סוגי פלפל חריף; ג'ולייט – נקניקייה בסגנון אירופאי קלאסי העשויה מנתחי בקר עם אגוז מוסקט, גרגרי חרדל ושום; ויקטוריה – נקניקייה בסגנון דרום אמריקאי המתובלת בעשבי תיבול וחומץ; סביליה – נקניקיית סלסיצ'ה העשויה מנתחי בקר בטעמים מעושנים עם נגיעת פלפל קאיין, זרעי כוסברה ופפריקה; ומרסל – מיני נקניקיות מרגז מנתחי בקר בסגנון מרוקאי. במקביל יש נקניקיות מיוחדות לילדים. בשבועות האחרונים ניסינו כמה מהנקניקיות, וכבר מהביס הראשון אפשר היה להבחין באיכות של המוצרים – ההקפדה על חומרי הגלם, התיבולים השונים שהופכים כל סוג של נקניקייה לייחודי, המרקם הבשרני. אם אתם רגילים לנקניקיות מתועשות, לא תוכלו לחזור לאכול אותן אחרי שתנסו את אלה.

עד 50 שקלים ל-550 גרם. להשיג בקצביות ומעדניות נבחרות.

צילום: אפיק גבאי

 

חקלאי גרנות: אבוקדו בשל, מוכן לאכילה

התלונה הקבועה של חובבי אבוקדו היא על אבוקדו שבמקום להבשיל, נהיה שחור לפתע פתאום. כעת מציעה החברה את הפתרון שלה (שיש לו כבר מתחרה בשוק) – אבוקדו בשל, מוכן לאכילה מיידית, הנמכר באריזה ייעודית. בשלב הראשון משווק באופן הזה אבוקדו מזן אטינגר, ובהמשך מתוכננת הפצה גם של זנים נוספים, כולל פוארטה, ארדיט והאס. בכל אריזה יש בין 2 ל-3 יחידות, וזו שניסינו עמדה בהבטחה. כלומר, האריזה נוחה לפתיחה ובתוכה אבוקדו טעים, שניתן היה לאכול אותו מיידית.

עד 12.9 שקלים לק"ג. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: אחיקם חיים

 

שטראוס: משקה חלב בטעם פיסטוק של מחלבת יטבתה

הפופולאריות המתעצמת של פיסטוק בתקופה האחרונה באה לידי ביטוי גם במשקה החדש של המחלבה. כשמו כן הוא – מדובר במשקה חלב, כלומר כזה שמכיל גם חלב, עם טעם מובהק של פיסטוק וצבע ירוק תואם. מדובר במשקה מתוק למדי, כזה שאפשר להוסיף לשייק או להכין ממנו גלידה ביתית. אפשר גם להוסיף אותו דגני בוקר, אבל שימו לב לרמת המתיקות.

עד 13 שקלים ל-350 מ"ל/1 ליטר. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

נסטלה: שקדי מרק מקלונים של אסם

אם אהבתם את הגרסה הזו של שקדי המרק מהחורף הקודם, אתם תשמחו לגלות אותם על המדפים גם בחורף הזה. זו אינה ההשקה היחידה של החברה בקטגוריה לעונה הזו – החברה משווקת מחדש גם שקדי מרק העשויים 30% קמח מלא.

עד 15.9 שקלים ל-350 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו אסם

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן