Skip to content

ניסיון חיסול בנהריה – מטען חבלה התפוצץ מתחת לרכב

מטען חבלה קטן התפוצץ מתחת לרכבו של אדם המזוהה עם ארגון פשיעה. ארבעת ילדיו שנסעו עמו לא נפגעו
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

חשד לניסיון חיסול בנהריה – תושב נהריה בן 44 נפצע היום (חמישי) באורח קל בפיצוץ ברכב ג'יפ לקסוס בו נהג. האירוע התרחש ברחוב דוד אלעזר בנהריה סמוך לטיילת נהריה. הפצוע מזוהה עם ארגון הפשיעה של העבריין שמוליק בן הרוש. ארבעת ילדיו שנסעו עמו ברכב לא נפגעו. הנהג שנפצע, מנהל אורח חיים נורמטיבי ומוכר כקבלן המוכר לרשויות מקומיות. הוא הועבר לבית החולים בנהריה והמשטרה השימה מעליו שמירה. העובדה שילדיו היו עמו ברכב מהווה חצית קו אדום בקודים העברייניים.

זירת האירוע (צילום: משטרת ישראל)

ביומן מד"א נרשם כי בשעה 07:57 התקבל דיווח במוקד מרחב אשר,  על גבר שנפצע כתוצאה מפיצוץ שארע ברכב, ברחוב דוד אלעזר בנהריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, במצב קל עם חבלה בגפיים וכי שאר שאר נוסעי הרכב לא נפגעו. מפקד מרחב אשר-תת ניצב שאול צמח, קיים הערכת מצב בזירה כשעל פי החלטת מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר חקירת האירוע הוטלה על היחידה המרכזית (ימ״ר) של מחוז חוף.
חובש רפואת חרום במד"א יעקב הניג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב עומד בכביש לאחר שהחל בנסיעה ונעצר כתוצאה מפיצוץ, נהג הרכב גבר כבן 44 היה בהכרה מלאה וסבל מחבלה בגפיים, הענקנו לו טיפול רפואי ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו קל. שאר נוסעי הרכב לא נזקקו לטיפול". דייויד פישר פרמדיק באיחוד הצלה שגר בסמוך מסר:  "הייתי ברכבי בחניה של ביתי ושמעתי את הפיצוץ. יצאתי לסייע ובתוך מספר שניות הגעתי לזירה. במקום היה נפגע יחיד (בן 44) בהכרה מלאה שפונה למרכז הרפואי בנהריה כשבשלב זה מצבו מוגדר קל".

 

 

 

 

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן