Skip to content

אישום: שוטר לשעבר במחלקת הסייבר צילם נשים ללא ידיעתן והחזיק בחומרים פורנוגרפים של קטינים

השוטר נעצר, נחקר, שוחרר באזהרה ונאסר עליו ליצור קשר עם מי מבנות זוגו ולמרות זאת שוחח עם בת זוג וביקש שתאמר שהם לא בקשר. ערכי דינו: מרשנו מכחיש ויפרוש את טענותיו בבית המשפט
פחות מדקהזמן קריאה: דקות
צילום אילוסטרציה: FREEPIK

המחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) הגישה היום (שלישי) לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד מרדכי אברהמי, שוטר לשעבר במחלקת הסייבר במשטרה, וזאת לאחר שצילם במספר הזדמנויות נשים שלא בהסכמתן. בנוסף החזיק במכשיר הטלפון שלו מאות תמונות בעלות תוכן פורנוגרפי של קטינים וקטינות. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד מרב נגלר, אברהמי צילם במספר הזדמנויות דרך חלון ביתו נשים המתגוררות בבניין הסמוך וכן צילם תמונות של נשים במרחב הציבורי ללא ידיעתן וללא הסכמתן. בנוסף, הוא החזיק במכשיר הטלפון הסלולרי שלו, מאות תמונות בעלות תוכן פורנוגרפי, בין היתר, תמונות בהן נצפים קטינים מעורבים בפעילות מינית. במסגרת חקירתו של אברהמי במחלקה לחקירות שוטרים הוא שוחרר בתנאים מגבילים בהחלטת בית משפט השלום בירושלים ונאסר עליו ליצור קשר ישיר או עקיף עם הנשים שהוזכרו בחקירתו. למרות זאת הנאשם התכתב באמצעות אפליקציית המסרונים "טלגרם" עם צעירה עמה ניהל קשר מיני והתכתבה עמו בשם בדוי וזאת כשידע כי מדובר בה. במסגרת ההתכתבות, ביקש ממנה הנאשם כי "אם יתקשרו אלייך תגידי שנעצרתי ושאנחנו לא בקשר ושאת ממש לא רוצה לדבר איתם".
בגין כל אלו הואשם השוטר בסעיפי אישום: פגיעה בפרטיות , פרסום והצגת תֹועבה, הדחה בחקירה והפרת הוראה חוקית. מטעם עורכי הדין מנחם שטאובר ועופר ארליך אשר מייצגים מטעם הסנגוריה הציבורית את מרדכי אברהמי נמסר: "מרדכי מכחיש את המיוחס לו בכתב האישום ואנו נפרוס את טענותינו בפני בית המשפט."

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן