Skip to content

הגרגרנים: כל מה שטעים (ומה שלא) 31

שטראוס: מעדן הגולן בטעם מוקה הטעם החדש בסדרת המעדנים לא היה על המדפים, כאשר מעדן הגולן שווק בישראל בשנות ה-80. דרישת צרכנים החזירה אותו, בתחילה כמהדורה מוגבלת ולבסוף כקבועה. בהתאם, נוספו לטעם השוקולד חלב הוותיק גם טעמים חדשים – שוקולד מריר, וניל, וכעת, כאמור, מוקה. אנחנו נמנים על אוהביו של המעדן הזה, עם המרקם שלו, […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שטראוס: מעדן הגולן בטעם מוקה

הטעם החדש בסדרת המעדנים לא היה על המדפים, כאשר מעדן הגולן שווק בישראל בשנות ה-80. דרישת צרכנים החזירה אותו, בתחילה כמהדורה מוגבלת ולבסוף כקבועה. בהתאם, נוספו לטעם השוקולד חלב הוותיק גם טעמים חדשים – שוקולד מריר, וניל, וכעת, כאמור, מוקה. אנחנו נמנים על אוהביו של המעדן הזה, עם המרקם שלו, שנמצא במקום טוב שבין סמיך לדליל, הודות ל-3.9% שומן. טעם המוקה משתלב מצוין, ללא טעמי לוואי.

עד 3.6 שקלים ל-125 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: סטודיו שטראוס

 

משומשו: גבינה טבעונית בסגנון חלומי

ה"גבינה" החדשה מבקשת לחקות את גבינת החלומי הידועה, כחלק מליין של תחליפי גבינות טבעוניים של החברה הישראלית. הרעיון חביב אבל הביצוע לא הצליח – למוצר הזה חסר המרקם הייחודי של חלומי, וגם הטעם אינו דומה לטעמה של הגבינה שמנסים לחקות כאן, גם לאחר הטיגון המתבקש. הרכיבים הם 100 אחוז צמחיים והגבינה מחולקת לשתי פרוסות המיועדות לטיגון.

עד 19.9 שקלים ל-250 גרם.  להשיג רשתות שיווק ובחנויות טבע.

צילום: אביב קרוט

 

יוניליוור: דליאגוז של תלמה

הפתיתים עשויים מתערובת של שישה דגנים, וציפו אותם בדבש. הוסיפו אליהם אגוזי לוז שלמים מקורמלים ושקדים פרוסים, והתוצאה היא מוצר חדש בסדרה ה"דלי" של החברה, הכוללת גם את דליפקאן ודלישקד קרמל מלוח. הפתיתים מתקתקים כפי שאפשר לצפות, מבלי שטעם הדבש דומיננטי מדי, והם משתלבים טוב עם האגוזים והשקדים. עם זאת, היינו שמחים אם הכמות של האגוזים והשקדים היתה גדולה יותר.

עד 25.9 שקלים ל-400 גרם. להשיג ברשתות השיווק.

צילום: יח"צ

 

 

Agnesi: פסטת ביצים

חברת ישרקו החלה לייבא ולשווק שני מוצרים של מותג פסטות איטלקי – פסטת ביצים טליאטלה ופסטת ביצים עם תרד, שתיהן עם 28.3% ביצים מכלל הרכיבים. אלה עשויות משילוב של ביצי חופש עם קמחים שונים, והתוצאה עומדת בכל הציפיות שלנו – עובי מדויק וטעם מאוזן, שמשתלב מצוין עם הרטבים שאנו אוהבים. אם אתם אוהבים פסטת ביצים, שווה לנסות אותה.

להשיג בטיב טעם, בקליק, במעדניות נבחרות ובאתר טיב טעם.

צילום: יח"צ

 

MASSEL: צירי מרק טבעוניים

חברת מרום משה החלה לשווק את המוצרים של החברה האוסטרלית. אלה מיועדים למי שרוצה להשתמש בציר להכנת מרק ותבשילים, ונמנע מצריכה של חלבון מן החי. בהתאם, שלושת המוצרים – ציר בטעם בקר, ציר בטעם עוף וציר ירקות – אינם מכילים חלבון מן החי אלא רכיבים צמחיים בלבד. יש כאן ירקות, עשבי תיבול, שמן זית ומלח, אבל גם סוכר, עובדה שחשוב לשים לב אליה אם היא משמעותית עבורכם. ניסינו בתקופה האחרונה את הצירים, והם הפתיעו לטובה – הטעמים העשירים אכן מזכירים את טעמי העוף/בקר. הם עזרו לנו לקצר את משך ההכנה של מאכלים שונים, ואף לשפר את הטעמים שלהם.

עד 20.9 שקלים לליטר. להשיג בניצת הדובדבן, יוחננוף, רמי לוי, טיב טעם, בחנויות טבע וחנויות מזון.

צילום: יח"צ

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן