Skip to content

יומיים של אגדות רוק בסינמטק ת"א: קורט קוביין סולן להקת נירוונה המיתולוגית ודייויד בואי

סינמטק תל-אביב מארח את ברט מורגן מהבמאים המרתקים ביותר הפועלים בקולנוע הדוקומנטרי האמריקאי, לרגל הקרנת סרטיו בשבוע הבא. מורגן יהיה נוכח בהקרנת סרטו הידוע "קוביין: Montage of Heck " שמתעד את חייו של סולן להקת נירוונה המיתולוגית. לאחר הסרט ייערך איתו מפגש אישי שבו ישוחח מול הקהל על יצירת הסרט. יום למחרת יוקרן סרטו החדש […]
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

סינמטק תל-אביב מארח את ברט מורגן מהבמאים המרתקים ביותר הפועלים בקולנוע הדוקומנטרי האמריקאי, לרגל הקרנת סרטיו בשבוע הבא. מורגן יהיה נוכח בהקרנת סרטו הידוע "קוביין: Montage of Heck " שמתעד את חייו של סולן להקת נירוונה המיתולוגית. לאחר הסרט ייערך איתו מפגש אישי שבו ישוחח מול הקהל על יצירת הסרט. יום למחרת יוקרן סרטו החדש של מורגן "דיוויד בואי:  " Moonage Daydream ".   חגיגת רוק בסינמטק תל-אביב ב-29.1.23 ב 30.1.23 .

סינמטק תל-אביב יארח את ברט מורגן יוצר הסרטים הנדירים על אגדות הרוק שהסעירו את העולם בסוף המאה העשרים.  מורגן יהיה נוכח בהקרנת סרטו הידוע "קוביין: Montage of Heck " בתום ההקרנה תתקיים שיחה איתו בהנחיית אוהד לנדסמן עם מורגן המגיע לארץ כאורח ביה"ס לקולנוע ע"ש טיש, אוניברסיטת תל אביב.

Kurt Cobain (front) and Krist Novoselic (left) live at the 1992 MTV Video Music Awards. קורט קוביין בהופעה בפרסי המוסיקה של MTV ב-1992. מקור הצילום: ויקיפדיה.

עוד תתקיים בסינמטק תל אביב הקרנת סרטו החדש של מורגן  "דיוויד בואי: Moonage Daydream" "

מורגן הזכור מהסרטים התיעודיים המרתקים ועטורי הפרסים "הילד נשאר בסרט" על חייו הפרועים והסוערים של מפיק העל ההוליוודי רוברט אוונס, "ג'יין" על חוקרת הקופים ג'יין גודול ובעיקר מהסרטים שתיעדו אגדות רוק: Crossfire Hurricane על הרולינג סטונס, Kurt Cobain: Montage of Heck, שהפליא לחקור את חייו ומותו של קורט קוביין, הסולן המנוח של להקת נירוונה – סרט שנעשה ביוזמתה של האלמנה קורטני לאב, והיא זאת שסיפקה לו חומרים נדירים ויצירות אמנות של קוביין.

קוביין: Montage of Heck | הקרנה + מפגש

קוביין: Montage of Heck | Cobain: Montage of Heck (ארה"ב 2015)

בימוי: ברט מורגן

קורט קוביין, הסולן, הגיטריסט והכותב של להקת "נירוונה" ממשיך להיות מושא להערצה ולהיקסמות של חובבי מוזיקה בכל העולם.

הסרט הוא מסע סוער, חושפני ונוקב בדרך החתחתים שהיו חייו הקצרים והטרגיים של קוביין, מנהיג הלהקה המצליחה. יומניו האישיים, הציורים שצייר, התמונות שצילם, קטעי וידאו ביתי והקלטות מספרים בגוף ראשון את סיפורה של אגדת הרוק הגדולה האחרונה.

בתום ההקרנה, שתתקיים  ביום ראשון ה- 29.1.23 , בשעה 20:00 , תיערך שיחה מול הקהל בהנחיית אוהד לנדסמן עם הבמאי ברט מורגן, אורח ביה"ס לקולנוע ע"ש טיש, אוניברסיטת תל אביב.

סינמטק תל אביב במחווה לאגדות רוק. קורט קוביין סולן להקת נירוונה בסרט מרתק על חייו הסוערים והטראגיים.

 

דיוויד בואי: Moonage Daydream  (ארה"ב 2022)

בימוי: ברט מורגן

דיוויד בואי: Moonage Daydream הוא מסע קולנועי חוויתי החוקר את פועלו, חזונו והמוזיקה של אחד האומנים החשובים ביותר בתרבות הפופולארית. הסרט בוים על ידי הקולנוען המוערך ברט מורגן ובשיתוף פעולה רשמי עם מנהלי עזבונו של בואי. הסרט הוא פרי עבודה של חצי עשור ומציג קטעים שמעולם לא נראו על המסך, וידיאו ארט, הופעות נדירות ואת כל להיטיו הגדולים של בואי.

פסטיבל קאן 2022 , פסטיבל ירושלים 2022.

30.1.23 , יום שני , שעה 20:30 בסינמטק תל-אביב

הכניסה חופשית למנויים

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן