Skip to content

teamLab Planets טוקיו יציג מיצגים חדשים החל מאפריל 2023

שתי יצירות אמנות חדשות של להבות אש תוצגנה לראשונה ב-teamLab Planets בטויוסו, טוקיו, החל מה-7 באפריל. יצירות אמנות עונתיות העוסקות בפריחת דובדבן יוצגו גם הן לזמן מוגבל עד 30 באפריל
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

שתי יצירות אמנות חדשות של להבות אש תוצגנה לראשונה ב-teamLab Planets בטויוסו, טוקיו, החל מה-7 באפריל. יצירות אמנות עונתיות העוסקות בפריחת דובדבן יוצגו גם הן לזמן מוגבל עד 30 באפריל.

Universe of Fire Particles Falling From the Sky teamLab, 2021, Interactive Digital Installation, W6000mm D6000mm H15000mm, Sound: Hideaki Takahashi

היצירות החדשות, יכילו חלקיקי אש דיגיטלים הנופלים מהשמיים. בנוסף, יצירות האמנות במוזיאון ישתנו עם עונות השנה, וימלאו את החלל בפריחת הדובדבן שיחול באביב הקרוב עד ה-30 באפריל. הפרחים הוורודים מוקרנים על פני חלל כיפה עצום כאשר המבקרים הולכים יחפים במים אמיתיים עליהם מוקרנים באינסוף, עלי הכותרת של פרחי הדובדבן.

teamLab Planets מכיל ארבעה חללי תצוגה עצומים המכילים יצירות אמנות הן בפנים והן בחוץ, בסך הכל מוצגות שבע יצירות. יצירת האמנות החדשה יקום של חלקיקי אש נופלים מהשמים, תוצג מחוץ למוזיאון החל מה-7 באפריל. כל אחד יכול לצפות בה, ללא קשר אם יש לו כרטיס למוזיאון או לא. העבודה מושפעת מאנשים, ונמצאת במצב של שינוי מתמיד ומתמשך.

teamLab Planets TOKYO, Toyosu 6-1-16, Koto-ku, Tokyo

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן