Skip to content

אני האזרח הקטן מבקש שלא להגיע לשום עסקת טיעון עם הנאשם

אני שעשה שירות קרבי בצבא ושירת את עם ישראל שנים רבות, אב לשני בנים שהיו לוחמים בחטיבה 188 בשריון ובסיירת מגלן, ושלוש בנות שירתו התפקידים משמעותיים בצה"ל, מבקש מיועצת המשפטית ומהפרקליטות, לא להגיע בשום פנים ואופן לעסקת טיעון עם הנאשם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

אני, האזרח הקטן מן העיירה בפריפריה, משיא משואה זו של החילוניות הליברלית במדינת ישראל, זה שסוחב את נטל תקציב החרדים על הגב הרבה זמן, מוכן בזאת להתחייב ולשלם עבור "פנסיון" במעשיהו למר נהנתניהו ולמטורללים שאתו ככל שישית עליו, בית המשפט.

אני שעשה שירות קרבי בצבא ושירת את עם ישראל שנים רבות, אני האב ששני בניו גם היו לוחמים בחטיבה 188 בשריון ובסיירת מגלן, ושלושת בנותיו שירתו התפקידים משמעותיים בצה"ל,  מבקש ממשרד המשפטים ומהפרקליטות, לא להגיע בשום פנים ואופן לעסקת טיעון עם הנאשם, למרות שהוא מנסה להרוס פה הכל, לגמד את מערכת המשפט ולעשות שינוי משטרי רק על מנת שייכנעו, יוותרו לו ויעשו עמו איזה עסקה מפוקפקת שתיתן לו אפשרות לגמור את חייו הפוליטיים כנשיא המדינה, חופשי ממיסים וכפרזיט שחי על חשבוננו עוד כמה שנים.

צילום עליון – אתר  GOV שירות בתי הסהר. צילום תחתון ימין – חיים צח לע"מ. צילום תחתון שמאל – משרד המשפטים – לע"מ (וגם – ע"פ סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)

יתרה מכך, אני מבקש מהיועצת המשפטית לממשלה לבחון אם אפשר להשית עליו עוד חקירה ממלכתית על הסתה ופילוג העם, הצתת השד העדתי באופן שישרת אותו בשיטת ההפרד ומשול, אותה למד היטב,  ובנוסף לבדוק את חוקיות המעורבות של הנאשם בעבירות חמורות של התהליכים שיאפשרו לו לחמוק מעונש על ידי שינוי משטרי.

ולבסוף, אני מבקש, לערוך לאדון ביבי בדיקת דם שפעם אחת ולתמיד תוכיח לעם אם הדם של האשכנזי האליטיסט הזה מרחביה וקיסריה, הוא  יותר כחול מזה של קצב, אולמרט, דרעי,  וכל המושחתים האחרים שבסוף ישבו בכלא. אם יוכח שלא כך הם פני הדברים, ודמו אדום כמו אצל כולנו.  שישלם כמו כל עבריין גם על מה שבזמנו השופט העליון רובינשטיין סגר לו את התיק בגלל רחמים על כך שהפסיד בבחירות. לעניות דעתי, ויסכים לכך גם כל חבר בכת הביבי, שוויון כל האזרחים בפני החוק הוא כלל ראשון בדמוקרטיה.

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן