Skip to content

בן שנה אושפז במצב קשה בחשד כי שתה נפט

בן שנה מבית שמש שככל הנראה שתה נפט, אושפז בהדסה עין כרם מושם ומורדם
פחות מדקהזמן קריאה: דקות

בבית החולים הדסה עין כרם חדר טראומה (צילום: בית החולים הדסה עין כרם)תינוק מבית שמש אושפז היום (שני) לאחר ששתה ככל הנראה נפט בנסיבות שטרם ברורות. מבית החולים נמסר כי אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה על ידי מד״א בשעה האחרונה תינוק בן שנה, אשר נפגע באורח קשה לאחר ששתה נפט בשוגג וכי מצבו קשה, מונשם ומורדם.
ממד"א נמסר כי בשעה 19:34 התקבל דיווח במוקד מד"א במרחב ירושלים, על פעוט ששתה ככל הנראה חומר רעיל  בבית שמש. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו  לבית החולים הדסה עין כרם, במצב בינוני כשהוא מעורפל הכרה
מדוברות ארגון איחוד הצלה – מחוז ירושלים נמסר כי צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לילד כבן שנה ששתה נפט בביתו בבית שמש.
יחיאל רוזנברג חובש באיחוד הצלה מסר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוט שתה בטעות נפט מבקבוק. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשהוא בהכרה מעורפלת".
נחמן טובול דובר איחוד הצלה און ליין מציין כי לאחרונה אירעו מספר אירועים דומים. חשוב להרחיק מהישג יד של ילדים ופעוטות חומרי ניקוי וכדומה. כמו כן מומלץ לאחסן חומרי ניקוי וחומרים רעילים במיקום שאין גישה לילדים או פעוטות.

 

error: התוכן באתר מגפון ניוז מוגן
דילוג לתוכן